COMPANIA COCA-COLA INTRĂ PE PIAȚA BĂUTURILOR PE BAZĂ DE PLANTE PRIN LANSAREA ADEZ

Cea mai nouă gamă de produse din portofoliul Coca-Cola- băuturile pe bază de migdale, soia, orez și nucă de cocos Coca-Cola România lansează AdeZ, o gamă nouă de băuturi pe bază de plante. Băuturile pe bază de semințe din plante precum migdalele, orezul sau soia, devin din ce în ce mai populare în rândul consumatorilor români, Iar AdeZ reprezintă un prim pas al Companiei Coca-Cola în acest nou segment de piață. AdeZ a fost creat din dorința de a oferi o băutură nutritivă, accesibilă și atrăgătoare unui segment cât mai mare de consumatori.

Fără zaharuri adăugate

Fără zaharuri adăugate (excluzând zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturala din stevia și vitamine/minerale, oferind un gust bogat și plăcut, fiind gata pentru a fi consumat în orice moment.

AdeZ oferă o gamă diversificată de arome pentru persoanele dornice de opțiuni cât mai variate într-o dietă echilibrată care include proteine din plante. Acestea sunt disponibile în ambalaje de 250 ml, special create pentru a fi consumate imediat și care reprezintă o nouă categorie în segmentul de băuturi grab-and-go, dar și în ambalaje de 800 ml, pentru a fi consumate acasă la micul dejun și nu numai.

În Romania, AdeZ este disponibil în următoarele sortimente:

  • 250 ml: Amazing Almond, Mango-Passion fruit și Outstanding Oat Strawberry-Banana;
  • 800 ml: Amazing Almond,Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut.

În contextul unei preocupări tot mai mari a consumatorilor pentru gustările sănătoase, AdeZ marchează încă un pas înainte în călătoria Coca-Cola spre a deveni „O companie pentru toți”, prin care oferă din ce în ce mai multe opțiuni consumatorilor pentru ca aceștia să-și satisfacă nevoile de consum oricând, în orice situație.

Românii sunt din ce în ce mai preocupați de alegerile lor nutriționale, având un ritm de viață alert și intens. Pentru că știm că sunt în căutare de noi băuturi care să fie hrănitoare, dar să aibă și un gust atrăgător, lansăm AdeZ – un produs nutritiv, bogat în vitamine și minerale, special creat pentru a fi consumat oriunde. AdeZ atrage atenția prin ambalajul practic și inovator, produs din ingrediente cu pana la 30% din plante, fiind 100% reciclabil. Acesta poate fi găsit în două variante: la 250 ml – două combinații curajoase de băutură din plante și suc de fructe pentru consum imediat, și 800 ml –alte patru sortimente de băutură pe bază de plante, concepute special pentru a fi consumate ca parte a unui mic dejun sănătos, sau în orice alt moment al zilei”,a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola România.

Brandul AdeZ este originar din Argentina unde este foarte popular încă de la momentul lansării acestuia in 1988. În Mexic, Brazilia și Argentina este cea mai populară băutură din segmentul ei. Compania Coca-Cola deține brandul din martie, 2017.

 

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, Vitamin Water, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase și necarbogazoase. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea..

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori din lume, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

My title page contents