De ce sa mananci mai multe piersici

Nu degeaba chinezii considera piersicul copacul vietii si ii venereaza fructele dulci si zemoase. Uite cateva motive sa mananci mai multe piersici in vara asta.

1. Nu te repezi la antidepresive cand esti intr-o stare proasta – mananca o piersica! Piersicile – numite chiar fructele calmului in anumite tari – reduc anxietatea si regleaza activitatea sistemului nervos central, gratie continutului ridicat de magneziu si vitamina B6. Consumul de piersici este recomandat in terapiile ayurvedice ca adjuvant in tratarea depresiilor.

2. Fenolii continuti de piersici tin diabetul departe si te ajuta sa previi bolile cardiovasculare.

3. Daca ai probleme cu pierderea parului, piersicile trebuie sa intre in dieta ta. Gratie continutului ridicat de vitamina A, fructele trateaza cu succes problemele scalpului care duc la caderea parului. In plus, mastile cu piersica aplicate direct pe par il lasa moale si stralucitor, mai ceva ca-n reclame.

4. Bogate in acid ascorbic si zinc, piersicile fac minuni pentru sistemul tau imunitar si tin bolile departe!

5. Piersicile contin foarte mult potasiu, au un efect diuretic foarte puternic si sunt recomandate in prevenirea si tratarea bolilor de rinichi.

6. Gratie continutului ridicat de betacaroten, piersicile ajuta la imbunatatirea acuitatii vizuale si la prevenirea problemelor de vedere.

7. Desi sunt foarte dulci, nu ingrasa – o piersica mare iti aduce doar 65-70 de calorii in meniu si niciun strop de grasime.

8. Antioxidantii si luteina, precum si flavonoidele din piersici te protejeaza fata de actiunea nociva a ultravioletelor.

9. Sunt fructe alcaline si mentin sanatatea sistemului digestiv si datorita continutului mare de fibre. Consumul de piersici te ajuta sa previi constipatia, ulcerul, gastritele si sindromul colonului iritabil si sa elimini toxine.

foto Shutterstock.com

Articole asemanatoare:

My title page contents