Desert cu mango și chia. Explozie de vitamine

Desert cu mango și chia

Știai că…

  • Mango a fost cultivat cu peste 4000 de ani în urmă?

  • Din punct de vedere biologic, este considerat o rudă apropiată altor plante cu flori? Exemplu: caju și fistic.

  • Dacă este consumat regulat, mango crește nivelul de globule roșii și, prin urmare, ajută în caz de anemie? În plus, conținutul ridicat de vitamina C al acestui fruct echilibrează nivelul de fier.

  • Nutriționiștii recomandă gravidelor să consume mango, deoarece acest fruct oferă un plus de fier, de care au atâta nevoie pe toată perioada sarcinii?

  • Pe lângă fier, mango oferă și o porție de acid folic, o vitamină esențială în ceea ce privește dezvoltarea fătului în timpul sarcinii?

Ai nevoie de:

5 linguri semințe de chia

350-400 ml lapte de soia (sau de cocos, migdale, orez)

1 mango + 1 pentru decor

1 lingură miere

vanilie (păstaie sau esență)

 

Pregătești așa:

Pui semințele de chia într-un castron, torni laptele preferat și mierea (o poți înlocui cu orice alt îndulcitor). Amesteci ușor și la final pui vanilie după gust. Lași deoparte 30-45 de minute. Între timp, cureți fructul de mango de coji și sâmbure și pui miezul într-un blender. Îl pasezi cât mai fin și îl împarți în paharele pentru servire. Deasupra pui câteva lingurițe din budinca de chia și decorezi cu cubulețe de mango proaspăt. Piureul de fructe îl poți prepara din orice fruct: mere, pere, caise, piersici, fructe de pădure.

My title page contents