Fructe pentru copii. Care sunt fructele preferate de către copii?

Fructe pentru copii

Încă de când încep diversificarea, copiii fac prima dată cunoștință cu fructele. Sunt recomandate de către medici și iubite de copii. De la banane la mere, și până la fructe de pădure: care sunt proprietățile nutriționale ale fructelor cele mai iubite de copii și de ce fructele sunt bune pentru copii?

 

De ce fructele sunt bune pentru copii

Din primele momente de diversificare, copiii primesc fructe, un aliment prețios și indispensabil pentru dezvoltarea și creșterea lor. Fructele, ca și legumele, sunt ingrediente importante și valoroase pentru alimentația zilnică, menținerea sănătății și prevenirea unui număr mare de boli. Dar de ce fructul este bun pentru copii? În fruct sunt conținute multe substanțe importante, cum ar fi vitamine sau săruri minerale. De asemenea, deloc de neglijat aportul de apă și fibre care reglementează funcțiile intestinale.

Valorile nutritive ale fructelor proaspete

  • caise

Atât de dulci și suculente, caisele sunt alcătuite din 85% apă și conțin o cantitate mare de vitamina A, C și PP. Doar două sute de grame de caise acoperă necesarul zilnic de vitamina A a unui adult.

  • banane

Foarte bogate în zahăr, bananele sunt foarte hrănitoare și pot fi o gustare satisfăcătoare. Banana este un fruct care dă energie și calorii și este indicat să fie consumate după sport sau efort fizic. Banana conține vitaminele B1, B2, C, E, minerale (fosfor, magneziu, sodiu, potasiu, fier, zinc) și taninuri. Banana poate fi introdusă imediat ce a început diversificarea.

  • mere

Mărul este un fruct foarte iubit de copii, care este introdus, de asemenea, imediat ce începe diversificarea. Este bogat în apă, proteine, zaharuri, fibre, minerale, inclusiv potasiu, sulf, fosfor, calciu și vitaminele C, PP, B1; B2, A. În plus, în coaja mărului se găsesc substanțe antioxidante prețioase.

  • cireșe

Copiii iubesc acest fruct tipic de vară. De asemenea, cireșele sunt fructe perfecte pentru un picnic sau de luat la plajă. Cireșele conțin mai puține calorii și multă apă, zaharuri, proteine ​​și flavonoide. Ele conțin, de asemenea, vitamina A, B, C și PP și multe minerale.

  • portocale

Acestea conțin antioxidanți, cum ar fi antociani, și vitamina C (iar portocalele roșii cu 40% mai mult decât orice alt fruct citric). De aceea, portocalele ar trebui să fie incluse în dieta zilnică.

  • pere

Sunt bogate în apă și au proprietăți diuretice. Perele promovează funcțiile intestinale într-un mod natural. Conțin multe minerale, de la potasiu la calciu, de la sodiu la magneziu și vitaminele A, unele din grupa B, vitamina C, D, K și J.

Gustări de vară pentru copii

Fructele și legumele sunt alimente esențiale pentru buna dezvoltare și creștere sănătoasă a copilului, și ar trebui să fie introduse în dieta copiilor încă de când începe diversificarea. Dar nu la fel stau lucrurile în cazul legumelor, pe care copiii nu le acceptă la fel de ușor.

Dacă cel mic observă că mama și tata mănâncă și legume în fiecare zi, este cel mai bun stimulent pentru el să se apropie cu încredere de aceste alimente. Dați copilului porții mici de fructe și legume tăiate cuburi sau bețișoare, în fiecare zi.

 

My title page contents