Pune-ti emotiile la dieta

dieta

Cu siguranta stii ce presupune o dieta corecta. Primul pas este sa renunti la alimentele nesanatoase, si sa te concentrezi pe consumul de fructe, legume, cereale integrale. Acelasi principiu al dietei, se aplica si in cazul emotiilor. Trebuie sa renunti la cele nesanatoase si sa te hranesti cu cele pozitive  pentru a avea o viata luminoasa si implinita.  Asadar, pune-ti emotiile la dieta.

 

Cum faci asta?

Tine un jurnal

Ai observat ca multi nutritionisti recomanda completarea unui jurnal alimentar pentru a tine evidenta alimentelor consumate. Aplica acelasi principiu si in cazul emotiilor. Noteaza-ti cele mai puternice emotii de peste zi si situatiile care le-au generat. Astfel iti vei face o imagine mai clara a situatiilor la care esti sensibila si te vei observa mult mai atent. Emotii pe care trebuie sa le ai in vedere: furia, invidia, frustrarea si anxietatea. Prea mult din aceste emotii te fac sa te simti stresat si iti consuma din energie. Contrabalanseaza-le cu optimism, bucurie, iubire si rabdare.

Trateaza relatiile asemenea alimentelor

Atunci cand mergi la cumparaturi, in prima instanta te atrage ambalajul unui produs, dar dupa ce citesti eticheta este posibil sa il pui inapoi pe raft deoarece nu indeplineste criteriile de calitate. Cam acelasi lucru se intampla si in relatiile cu oamenii. Fii atenta la cei din jurul tau. Ce emotii iti genereaza? Incearca sa ii intalnesti tot mai rar pe cei care te incarca negativ si tine-i aproape cei cei care iti dau o stare buna.

Pune emotiile la dieta

Corpul nostru este de fapt imaginea felului in care ne simtim si a emotiilor cu care il hranim. Emotiile negative ingrasa asemenea junk food-ului. Este o modalitate prin care organismul se apara de ele inconjurandu-se de grasime. Acest lucru li se intampla persoanelor nesigure, care au complexe si care incearca sa se ascunda.

Accepta emotiile si exprima-le fara teama. Daca nu intelegi exact ce se intampla in interiorul tau apeleaza la un psiholog sau un coach care sa te ghideze. Practica respiratia, meditatia si recunostinta. Incearca sa traiesti in prezent, foarte conectata la emotiile tale.

Articole asemanatoare:

My title page contents