Tu ce mananci inainte de sala?

Un program de antrenament cere in primul rand determinare si organizare. Ne trebuie vointa si disciplina pentru a obtine rezultate. Si asta nu se refera numai la programul de exercitii fizice, ci si la alimentatie. Pentru a da randament este important sa ne hranim corpul in functie de nevoi, dar si de obiective.

 

Sunt persoane care merg la sala pentru a slabi, in timp ce altele vor sa puna masa musculara sau pur si simplu sa isi mentina o stare de sanatate optima. O constanta totusi ramane – toti avem nevoie de energie, iar cel mai rapid mod de a o obtine este din carbohidrati.

Iata cateva variante de meniu care te vor ajuta sa iti finalizezi antrenamentul cu succes.

Opteza pentru paine prajita cu putin unt de arahide, banana si  scortisoara.

Corpul nostru are nevoie de combustibil pentru a sustine efortul si pentru a lucra eficient, iar carbohidratii reprezinta cei mai buni prieteni ai unei persoane care se antreneaza. Este indicat sa ii combini pe cei simpli cu cei complecsi pentru a-ti asigura necesarul de energie pe tot parcursul sedintei sustin specialistii fitnessmagazine.com.

Iaurt cu fructe uscate, seminte si nuci.

Aceasta combinatie te va ajuta mai ales daca depui un efort prelungit, de pilda atunci cand alergi. Zaharurile din fructele uscate iti vor da un boost de energie, in timp ce nucile vor mentine constant nivelul insulinei in sange. Atentie! Nu exagera cu acestea din urma, deoarece sunt foarte bogate in grasimi si poti avea parte de efectul contrar, in loc sa te simti energizata, te vei molesi.

Smoothie-uri.

Alege o combinatie de fructe preferata si blendeaza-le cu iaurt. De asemenea, poti adauga si cereale pentru  o consistenta mai bogata.

Mere cu unt de arahide sau de migdale.

Marul este ideal inainte de antrenament deoarece contine fructoza care te va energiza, dar si vitamine, minerale antioxidanti si apa. Combina-l cu o lingura de unt de arahide sau de migdale fara zahar pentru a impiedica golirea imediata a stomacului.

Ovaz cu fructe proaspete.

Ovazul este o cereala prietenoasa cu organismul nostru deoarece elibereaza treptat zaharul in sange. Astfel, nu vei resimti senzatia de foame foarte rapid sau foarte violent. Il poti consuma sub forma de terci combinat cu fructe proaspete.

Alege ce functioneaza pentru tine din acest meniu, adapteaza in functie de propriul gust si foarte important, nu manca exact inainte de antrenament. Ia masa cu cel putin o ora inainte sa mergi la sala.

Spor la treaba!

 

Articole asemanatoare:

My title page contents