Fii fresh chiar și pe timpul iernii!

Iarna se apropie, iar organismul tău este din ce în ce mai solicitat datorită pregătirilor de dinaintea sărbătorilor și a schimbărilor de temperatură. Cumpărături de Crăciun, Anul Nou, o perioadă foarte agitată… Pregătește-te temeinic și nu îți face griji pentru starea ta de sănătate în aceste luni de iarnă – iata mai departe câteva sfaturi care te vor ajuta.

 

Fii plin de energie și menține-te într-o formă bună

 

Sezonul salatelor s-a terminat, deci este timpul pentru mâncarea tradițională. Ești una dintre persoanele care vor să își păstreze silueta și să se simtă in formă pe tot parcursul iernii? „Optează pentru o cină ușoară, cu alimente hrănitoare și bogate în vitamine și încearcă să eviți alimentele care conțin multe calorii. Mănâncă mai multe fructe și legume pentru o digestie rapidă, bea suficientă apă și oferă-i organismului vitamine și substanțe nutritive. Nu uita să faci mișcare! Nu trebuie să mergi la sală – încearcă să mergi la schi sau să faci plimbări lungi în parc”, explică Șerban Damian, expert al campaniei „Mousse și suc 100% – aici sunt vitaminele istețe!”.

Pregătirile pentru Crăciun

 

Sărbătorile se apropie și nu știi ce să faci mai întâi? Job-ul, familia, treburile casnice, cadourile… Nu mai ai timp și pentru tine? Nu te stresa! Sucurile 100% și mousse-rile sunt soluția perfectă. Astfel, vei acumula o mulțime de vitamine, care reprezintă echivalentul unei porții de fructe și legume.

 

Cina de Anul Nou

 

Organizezi cina de Anul Nou? Pregătește pentru oaspeții tăi o masă delicioasă, dar și bogată în vitamine și benefică pentru organism. „Desigur, legumele proaspete pot fi consumate în foarte multe feluri. Este o completare excelentă a mesei principale și un element important al alimentației. Nu exclude ingredientele tradiționale precum cartofii, sfecla roșie sau leguminoasele, care pot fi combinate într-un mod sofisticat pentru pregătirea supei sau a mancărurilor principale. De exemplu, fructele, merele sau perele, și citricele, care sunt foarte bogate în vitamine”, recomandă dr. Șerban Damian.

Distracția de sezon

 

Este timpul să pleci în vacanță! În sfârșit vei petrece mai mult timp alături de familie și prieteni. Indiferent de activitatea pe care o vei avea, vei merge la schi sau vei petrece câteva zile la munte, ai grijă de sănătatea ta și întărește-ți imunitatea! Conform recomandărilor de la Organizația Mondială a Sănătății (OMS), ar trebui să mâncăm zilnic până la 5 porții de legume și fructe. Ia-ți doza necesară de vitamine din sucurile 100% sau din mousse-uri.

 

My title page contents