Hochland lansează Mozzarella, un nou produs din gama Delicii Calde 

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România,începe anul cu o veste importantă pentru portofoliul actual și intră într-o nouă categorie prin lansarea gamei Hochland Mozzarella. Special creată pentru rețetele pregătite la cald, noua Mozzarella este dezvoltată și produsă de către echipa locală din Sovata, care a adus pe piață o brânză delicioasă, care se gratinează uniform și transformă orice masă într-una memorabilă.

 

Noul produs completează gama Delicii Calde, prin care Hochland le propune consumatorilor o soluție savuroasă și la îndemână pentru cina din fiecare zi a săptămânii.Odată cu lansarea Hochland Mozzarella, consumatorii sunt invitați să devină creativi în bucătărie și să realizeze combinații delicioase și cât mai variate. Special gândită pentru a se topi armonios și pentru a se întinde cât mai ușor, Mozzarella poate deveni elementul cheie pentru orice rețetă de pizza, paste sau legume gratinate. Pentru a răspunde unei varietăți cât mai mari de idei și nevoi, există patru tipuri de ambalare disponibile în magazine: blocuri de 140 g, 300 g, 700 g, precum și varianta la galantar (1800 g).

Lansarea va fi anunțată prin intermediul unei ample campanii de comunicare, vizibilă atât online, cât și offline, începând cu luna martie.Spotul TV prezintă noul produs prin intermediul poeziei, invitând publicul să se bucure de frumusețea fiecărui moment, așa cum Hochland își încurajează consumatorii încă de la campania de repoziționare de anul trecut.De asemenea, noua gamă va fi vizibilă prin outdoor-uri, activări în magazine, iar în mediul online prin intermediul proiectelor speciale, care își propun să inspire consumatorii să încerce Hochland Mozzarella în rețete cât mai diverse.

Cu această lansare, Hochland întregește gama Delicii Calde și aduce valoare adăugată portofoliului deja existent. Noul produs este disponibil în magazine începând cu martie 2019.

Despre Hochland

Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual. În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde.

My title page contents