În această toamnă, IKEA aduce o explozie de culoare prin lansarea a patru colecții noi

Colecțiile limitate GRATULERA și SJÄLVSTÄNDIG, precum și colecția pe termen lung LUSTIGT sunt disponibile în magazin începând cu luna aceasta. Dar asta nu e tot: iarna se apropie,și la fel și colecția VINTER de la IKEA!

 

GRATULERA

Colecția GRATULERA revine cu următoarele două ediții aniversare. În octombrie, IKEA prezintă produsele colorate și special selectate din anii ‘70-‘80. Urmate în decembrie de articolele minimaliste reprezentative perioadei ‘90 și 2000.Colecția vintage include piese de mobilier, corpuri de iluminat, veselă și multe altele în ediție limitată.

„Unele produse sunt piese emblematice și reprezentative pentru mobilierul vintage – sunt peste tot astăzi! Eu încă achiziționez piese vintage IKEA la licitații și în magazinele second-hand. Observ în rândul oamenilor această sete de istorie și tradiție”, precizează Karin Gustavsson, IKEA Creative Leader.

Produsele iconice care vor fi readuse la IKEA prin lansarea acestei colecții sunt disponibile în magazin și online.

 

 

LUSTIGT

Joaca are un impact extrem de pozitiv asupra copiilor și adulților deopotrivă, contribuind cu adevărat la o viață de zi cu zi mai bună. Prin urmare,toate produsele IKEA pentru joacă sunt inspirate de acest lucru. LUSTIGT este despre joaca de dragul jocului, atât în cazul copiilor cât și al adulților. Este o colecție care are ceva pentru fiecare. Role de hârtie pentru colorat, puzzle, o coardă de sărit, un război de țesut, un joc cu bile și multe altele. Să ne bucurăm de joacă prin colecția LUSTIGT, disponibilă în magazine și online.

 

 

SJÄLVSTÄNDIG

Colecția SJÄLVSTÄNDIG în ediție limitată constă în produse care eliberează oamenii de convenții în mobilarea propriului spațiu. Inspirată de mișcările „hacking” și DIY(Do It Yourself), aceste piese au fost create pentru ca tu să le poți da o notă personală.

„Am întors pe toate părțile subiectul creativității și am încercat să aflăm ce înseamnă să fii rebel și independent atunci când vine vorba despre mobilierul pentru acasă. De asemenea, am explorat moduri prin care am putea să permitem oamenilor să modifice, să se joace și să construiască pe baza a ceea ce am creat”, explică IKEA Creative Leader, Maria O’Brian.

Cercetarea echipei de design a avut ca rezultat o colecție cu o estetică destul de puternică, culori și modele îndrăznețe, cum ar fi abajurul din hârtie, într-o nuanță de roz-somon intensă și perna galbenă în formă de con. Această curiozitate a dus la crearea diferitelor produse precum covoare modulare, pernele în diferite forme, picioare de mobilă care se pot adăuga și multe altele. Noua colecție este acum disponibilă în magazinul IKEA Băneasa și online.

 

Colecția VINTER

Iarna se apropie, iar IKEA pregătește decorațiunile. În acest an, IKEA este gata, ca întotdeauna, să pregătească oamenii pentru acea perioadă intensă, relaxantă, socială, solitară, rece, caldă care vine o dată cu sărbătorile de iarnă.

Colecția VINTER îți oferă tot ceea ce este necesar pentru nevoile și visurile tale de vacanță: accesorii, corpuri de iluminat, cutii și ambalaje pentru cadouri, decorațiuni pentru bradul de Crăciun, flori și chiar un brad.

Să ne simțim confortabil în zilele reci cu ajutorul colecției VINTER, disponibilă acum în magazinul IKEA Băneasa și online.

 

 

Despre IKEA

INGKA Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Suntem o companie bazată pe valori, cu oameni pasionați de viața acasă. Viziunea noastră este să creăm o viață de zi cu zi mai bună acasă pentru cei mai mulți oameni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. INGKA Group deține și operează 423 de magazine în 52 de țări(31 August 2018).

 

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din INGKA Group. În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din România a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni și 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro

 

Viziunea IKEA

Să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. 

 

Misiunea IKEA

Să oferim oferim o gamă largă de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale, cu un design de calitate, la preţuri cât mai accesibile celor mai mulţi oameni.

 

My title page contents