Începând cu 1 martie 2019, Unilever împreună cu Plantăm Fapte Bune în România lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” în rețeaua Mega Image.

 

Unilever, unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cunoscut pentru implicarea într-un stil de viață sustenabil și investițiile în comunitatea locală și în mediu, se alătură inițiativei Plantăm fapte bune în România împreună cu Mega Image pentru a împăduri zonele din sudul României.

 

Aceasta campanie continuă seria acțiunilor de sustenabilitate desfășurate de Unilever în România, compania fiind cunoscută la nivel local pentru campaniile inițiate de Domestos (Domestos susține igiena în școli),Cif (Cif curăță România) sau Rexona (Rexona te provoacă la 5000 de pași pe zi împreună cu Simona Halep).

 

„Unilever este recunoscut și apreciat pentru brandurile care investesc într-un stil de viață sustenabil și în creșterea impactului social pozitiv.«Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!» este o inițiativă puternică și sperăm să aibă un ecou pozitiv în rândurile consumatorilor care pot contribui printr-un gest simplu la o acțiune cu efecte pe termen lung pentru binele comunității și al mediului”, declară Lavinia Gheorghe, Customer & Channel Development Lead Unilever South Central Europe.

 

Plantăm fapte bune în România este o iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, care a pornit la drum în 2011.

Până în prezent, aproape 35.000 voluntari au plantat și îngrijit 736.000 copăcei pe un total de peste 235 hectare de terenuri publice neproductive în localități din 27 de judeţe.

 

Pentru a te alătură campaniei „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” trebuie să achiziționezi produse Unilever din cadrul magazinelor Mega Image în valoare de minimum 30 RON. Înscrierea în campanie se face pe baza înregistrării bonului fiscal pe www.unilevertepremiaza.ro . Astfel, vei putea oferi cuiva drag un copac, pe care va avea ocazia să îl planteze într-un nou spațiu verde alături de Plantăm fapte bune în România. Pe lângă participarea în cadrul acestei inițiative de împădurire, persoanele înregistrate vor avea șansa de a câștiga biciclete Pegas. Aceste premii se vor acorda prin extragere la tombolă, care va avea loc la finalul campaniei.

 

Produse participante în campanie sunt: Dove, Dove Men + Care, Rexona, Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Delikat, Hellmann’s. Campania se desfășoară pe toată perioada lunii martie. Pentru mai multe detalii, consultă regulamentul disponibil în mod gratuit pe www.unilevertepremiaza.ro.

 

Unilever se concentrează asupra furnizării mai multor beneficii sociale și de mediu în mai multe părți ale lumii prin intermediul Unilever Sustainable Living Plan (USLP). Încă de la începutul lansării USLP în 2010, Unilever a raportat deschis progresul companiei și au făcut pași mari în îndeplinirea multora dintre obiectivele ambițioase pe care le-au stabilit. În momentul de față, Unilever este pe cale să îndeplinească în jur de 80% din angajamentele globale, printre care îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a 1 miliard de persoane, reducerea impactului asupra mediului la jumătate și îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru milioanele de angajați, furnizori și comercianți.

 

 

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi(85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

 

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

* Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.

* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.

* Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

 

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.
Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com. Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.

 

My title page contents