MAGAZINELE TOMMY JEANS DIN BUCUREȘTI S-AU TRANSFORMAT ÎN HUB-URI CREATIVE PRIN TOMMY JEANS POP-UP EXPERIENCE – Pe 25 Martie (ParkLake Shopping Center) și 8 Aprilie (MegaMall București), magazinele TOMMY JEANS din cele două centre comerciale au devenit o platformă interactivă pentru patru artiști muzicieni emergenți, care au fost invitați să cânte live în fața fanilor brand-ului. Experiența captivantă a putut fi urmărită în direct și pe platformele sociale ale artiștilor invitați – Dael Damsa, Miruna Mayra, Tommy Weissbuch, Tokyo
În ParkLake Shopping Center, pe 25 Martie, Dael Damsa & Miruna Mayra au surprins esența brand-ului American – energie și îndrăzneală amestecate cu vibrația de pe stradă, printr-un repertoriu alternativ, dinamic și surprinzător, în cadrul primului TOMMY JEANS Pop-up Experience. Cei doi artiști au mizat pe spiritul creativ ce se regăsește în ADN-ul brand-ului și au oferit o experiență unică vizitatorilor magazinului TOMMY JEANS.
„Ce poate fi mai frumos decât arta, o comunitate fresh de tineri îmbinată de valorile Tommy Jeans și grija pentru planetă. ” – Miruna Mayra, artist & songwriter
„Mi-a plăcut din start conceptul inedit al proiectului care se mulează bine pe valori în care eu cred, diversitate, incluziune și colaborare în procesul artistic.” – Dael Damsa, cântăreț, producător & songwriter
Tommy Weissbuch & Tokyo au fost cei doi artiști care au transformat cultura stradală și stilul urban într-o experiență interactivă pentru vizitatorii din MegaMall București, pe 8 Aprilie. Tinerii artiști au sărbătorit valorile TOMMY JEANS și s-au lăsat inspirați de mixul dintre clasic și nou care întâmpină un viitor mai bun, într-un show ludic și vibrant.
„Sunt super entuziasmat pentru conceptul acesta. Ne-am distrat alături de public, am cântat și am îmbinat arta vestimentară cu cea muzicală.” – Tommy Weissbuch, artist, songwriter & actor
„Mă bucur mult că mi s-a oferit oportunitatea să particip la acest proiect alături de upcoming artists ca mine, deoarece cred că este nevoie de mai mult freshness și inovație în industrii, lucruri pe care noi le putem aduce.” Tokyo, artist, singer, songwriter & producer
ADN-ul unic TOMMY JEANS este despre reinventarea stilului clasic, acțiuni curajoase, optimism incredibil, acceptarea și întâmpinarea diferențelor și pionieratul realizat împreună. Rădăcinile brand-ului se regăsesc în moștenirea culturii stradale și în tot ceea ce înseamnă stilul hip hop cât și conectarea la subculturi. Prin TOMMY JEANS Pop-up Experience s-a realizat o fuziune între cultura străzii, stilul urban și expresia artistică.
TOMMY JEANS susține noul val de tineri artiști și privește cu încredere și nerăbdare spre viitorul cultural urban. TOMMY JEANS Pop-up Experience vine ca dovadă a angajamentului brand-ului de a oferi suport tinerelor talente și de a oferi o platformă de exprimare, fiind o destinație progresivă care combină muzica, streetwear și cultura.
TOMMY JEANS Pop-up Experience a fost un eveniment cu acces liber, întâmpinând pe toată lumea cu oportunitatea unică de a explora cea mai recentă colecție TOMMY JEANS Primăvara ‘23 într-un cadru dinamic alături de cei patru tineri artiști, iar acum colecția poate fi găsită atât online, pe tommy.com, cât și în magazinele TOMMY JEANS din Parklake Shopping Center și MegaMall București.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.