LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER LA CURSA DIN WEEKEND A AUSTRIAN GRAND PRIX – Tommy Hilfiger anunță că piloții de Formula 1™️ și figuri emblematice în fashion, Lewis Hamilton și George Russell, au purtat TOMMY HILFIGER în timpul weekendului de curse Austrian Grand Prix din Spielberg, desfășurat între 28 și 30 iunie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul de curse și zona paddock sunt tot mai urmărite ca un moment de modă captivant de către fani, atât pentru piloți, cât și pentru invitații VIP.
Lewis a purtat o jachetă navy cu fermoar galben, asortată cu pantaloni de jogging navy, cu dungi galbene, tot oufitul fiind din colecția Vara 2024 TOMMY HILFIGER.
George a purtat o cămașă de denim clasică peste un tricou alb cu mâneci scurte, asortată cu pantaloni chino clasici kaki cu pliuri și adidași albi, toate de asemenea din colecția Vara 2024 TOMMY HILFIGER.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirational. Întotdeauna reîmprospătând codurile moștenirii, brandul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Colecția Vara 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.
UNDE: Austrian Grand Prix 2024 Spielberg
CÂND: 28-30 Iunie, 2024
Click aici pentru imagini.
Credit Foto: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.