AM I OPEN MINDED? Este dialogul între artă și design propus de LAUFEN în cadrul Salone del Mobile 2021

AM I OPEN MINDED? Este dialogul între artă și design propus de LAUFEN în cadrul Salone del Mobile 2021

Salone del Mobile 2021 (Milan Design Week) este evenimentul internațional de referință pentru sectorul de mobilier și design și unul din cele mai așteptate evenimente de design pentru orice persoană creativă. Anul acesta, după un an de absență din cauza pandemiei, evenimentul a avut loc în săptămâna 4 – 10 septembrie. O atracție pentru vizitatorii de anul acesta au fost expozițiile și lansările pioniere organizate ca evenimente satelit în jurul expoziției centrale.

LAUFEN, liderul elvețian în domeniul obiectelor sanitare, a inaugurat în cadrul Milan Design Week – LAUFEN space Milano, un nou concept de showroom care se îndepărtează de prezentarea clasică a ambientelor de baie, un loc pentru dezbateri și propuneri, unde pot lua naștere noi forme de artă vizuală printr-o schimbare continuă a spațiului în sine.

Noul showroom este situat într-o vilă elegantă de pe via Manzoni din Milano, o locație cu o poziție strategică localizată între cartierul modei din Piaza della Scala, Domul din Milano și Brera, unul dintre cele mai fascinante cartiere din Milano, sinonim cu arta și designul.

Cu ocazia lansării, spațiul LAUFEN, proiectat de Matteo Fiorini împreună cu Studio LYS, a găzduit o instalație temporară creată de aceiași designeri, cu titlul provocator „Am I open-minded?”.Produse LAUFEN au fost dispersate în spațiu precum sculpturile într-o galerie de artă, instalația propunând un joc de lumini și transparențe prin elementele irizante suspendate.

Multe dintre produsele din cadrul instalației expuse sunt din colecția Kartellby LAUFEN, o colaborare cu brandul italian Kartell, semnată de designerii internaționali Ludovica și Roberto Palomba.Colecția Kartellby Laufen oferă soluții complete pentru o baie cu accente retro reinterpretate ce aduc în ambient nostalgia anilor 1970. Contrastul cromatic, calitatea superioară și designul cu linii simple sunt trăsăturile caracteristice ale acestei colecții efervescente.

Întrebarea adresată prin instalație „Am I open-minded?” definește viziunea LAUFEN și dorința de a stabili, prin diferitele spații LAUFEN din întreaga lume, un dialog între artă, design și arhitectură.

Instalația temporară expusă în cadrul Milan Design Week ne permite să înțelegem cum va fi LAUFEN space Milano: un ambient fluid, unde elementele flexibile, caracterizate prin pereți transparenți și semirigizi, delimitează spațiul pentru a da viață unor noi instalații în colaborare cu alți artiști și designeri. La fel ca într-un teatru –teatrul La Scala nefiind foarte departe – spațiul LAUFEN Milano este conceput ca o scenă pe care diferitele voci ale LAUFEN prind viață într-o experiență incredibilă și surprinzătoare.

Brandul elvețian LAUFEN se distinge prin colaborările cu arhitecți și designeri celebri, care semnează serii unice de produse, remarcabile ca design, dar și extrem de practice. Nume precum Patricia Urquiola, Marcel Wanders, Konstantin Grcic, Toan Nguyen sau Stefano Giovannoni se află în spatele produselor cu un design contemporan și minimalist, serii cu personalitate menite să răspundă unor cerințe și gusturi dintre cele mai sofisticate.

Brandul premium LAUFEN este prezent în țara noastră prin intermediul Roca România, toate colecțiile fiind disponibile prin Delta Studio, distribuitor exclusiv LAUFEN în România, multe dintre acestea fiind expuse în showroom-ul Delta Studio din București.

My title page contents