Aplicația Bookster aduce cărțile și mai aproape de angajații din România

Aplicația Bookster aduce cărțile și mai aproape de angajații din România

Aplicația Bookster aduce cărțile și mai aproape de angajații din România – Bookster, brandul care oferă angajaților acces la peste 130.000 de cărți și resurse de lectură online, anunță lansarea aplicației de mobil care va oferi abonaților din comunitate acces mai ușor la conținutul din platformă, dar și recomandări personalizate pe baza unor algoritmi noi.

Aplicația va aduce serviciul Bookster mai aproape de fiecare cititor, oferind mereu idei noi de lectură special alese pentru a fi cât mai relevante, acces instant la cărțile din platformă, dar și alte instrumente dedicate celor care văd în citit un bun mod de relaxare sau de dezvoltare personală și profesională.

 

Ne-am dat seama în cei zece ani de Bookster că oamenii citesc mai mult atunci când ajung la acele lecturi care sunt relevante pentru ei, atunci când simt că primesc valoare. Așa am decis să investim într-o extindere a serviciului nostru în așa fel încât să oferim recomandările potrivite la momentul potrivit pentru fiecare. Bookster este un serviciu destinat angajaților: mulți dintre abonații din comunitatea noastră discută la birou cu colegii despre ce au citit, își fac recomandări, organizează sau participă la evenimente care au legătură cu cititul. În plus, acum fiecare îl poate lua pe Bookster în buzunar la finalul zilei și își poate alege rapid o carte sau o lectură ușoară și utilă atunci când timpul îi permite acest lucru.”, declară Teodora Rădulescu, CEO Bookster.

 

Încă de la prima interacțiune cu aplicația, utilizatorii își completează profilul de cititor, urmând să primească apoi, pe baza unor noi algoritmi, recomandări de lectură personalizate: „Am plecat de la ideea că e imposibil să găsim doi cititori la fel, așa că vrem ca recomandările pe care le oferim să fie așa cum sunt persoanele care le primesc: unice. Aplicația este gândită în așa fel încât să învețe mai departe din experiența fiecărui cititor cu Bookster și să devină, cu cât este mai folosită, tot mai utilă, oferind și mai multă valoare celor care o utilizează constant.”, a adăugat Teodora Rădulescu.

 

Special pentru această aplicație, Bookster a introdus și un sistem de gamification menit să facă obiceiul recurent al cititului mai distractiv și mai ușor. În funcție de acțiunile pe care le fac, abonații pot să treacă de la un nivel la altul, să adune puncte și să primească insigne care marchează progresul lor de cititori constanți și implicați.

 

Aplicația este deja disponibilă gratuit, atât pentru Android cât și pentru iOS, și poate fi descărcată din Google Play sau App Store.

 

***

Despre Bookster:

Bookster este prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Bookster este prezent în peste 1.300 de companii din România. Cu un scor de +95 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui, cei peste 190.000  de abonați din comunitate au acces la cărți de top de la bibliotecile publice și private partenere Bookster și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate.

 

Cum funcționează serviciul Bookster? 

  1. Acces la o aplicație prietenoasă, cu algoritmi care îți învață preferințele de lectură;
  2. Recomandări și campanii faine de încurajare a cititului;
  3. Echipă gata să îți răspundă rapid la orice mesaj;
  4. Transport gratuit la birou, direct la colțul Bookster amenajat în companie.
My title page contents