Back to School la Pepco: Totul într-un singur loc

Back to School la Pepco: Totul într-un singur loc

Back to School la Pepco: Totul într-un singur loc

  • 80% dintre părinți aleg să facă toate cumpărăturile într-un singur loc, pentru a economisi timp și a evita stresul pregătirilor pentru școală

Odată cu apropierea noului an școlar, părinții caută soluții eficiente pentru a acoperi toate necesitățile copiilor. Potrivit unui studiu realizat de Pepco[1], aproape 80% dintre părinți preferă să achiziționeze totul dintr-un singur loc, pentru a economisi timp și a reduce stresul. Conceptul Pepco One Stop Shop răspunde acestei cerințe, reunind într-un singur magazin rechizite școlare, îmbrăcăminte, încălțăminte și produse pentru casă.

Același studiu arată că până la 80% dintre părinți profită regulat de ofertele speciale și reducerile la rechizite școlare, acordând în același timp o atenție deosebită durabilității și practicabilității produselor. De asemenea, pentru părinți este esențial ca experiența de cumpărături să fie rapidă și eficientă, ideal într-un singur loc (80% dintre respondenți), unde pot achiziționa toate produsele necesare într-o singură vizită.

Pregătirile pentru începutul școlii presupun adesea mai multe drumuri la cumpărături și presiune suplimentară asupra timpului pentru familii. La Pepco, părinții își pot completa lista într-o singură vizită, având astfel mai mult timp pentru familie și mai puțin stres înainte de începerea școlii.

Gama Back to School este disponibilă în toate magazinele Pepco din țară până la data de 17 septembrie, în limita stocului disponibil.

„Credem că perioada întoarcerii la școală ar trebui să fie un moment de bucurie, nu de stres. De aceea, la Pepco, ne concentrăm pe crearea unei experiențe de cumpărături care să fie nu doar convenabilă, ci și plăcută. Cu o selecție atentă de produse, prețuri competitive și accent pe simplitate, ne propunem să le facilităm părinților găsirea rapidă a tot ceea ce au nevoie. Misiunea noastră este eliminarea stresului generat de cumpărăturile pentru începerea școlii, astfel încât familiile să se poată concentra pe ceea ce contează cu adevărat, și anume să petreacă timp de calitate împreună și să creeze amintiri de neuitat”, spune Raul Ciungu Iordate, director de operațiuni la Pepco România.

Gama Back to School de la Pepco oferă o combinație de funcționalitate, design modern și prețuri accesibile. Sortimentul din magazine include rucsacuri și ghiozdane pentru diferite grupe de vârstă, penare, caiete, pixuri, markere și creioane colorate, materiale de desen Pepco Artist, precum și cutii pentru prânz, sticle de apă, îmbrăcăminte pentru școala și încălțăminte.

Exemple de produse cu prețuri accesibile includ caiete A5 de la 3 lei, sticle termice de la 27 lei și capsatoare de la 5 lei. Copiii mai mici pot alege produse cu personaje licențiate din Paw Patrol, SpongeBob, Minecraft, Hello Kitty sau Pusheen, în timp ce elevii mai mari beneficiază de rucsacuri durabile, cu mai multe compartimente, concepute pentru utilizarea zilnică.

Copiii tind să aleagă modele, culori și personaje preferate: cei mai mari caută funcționalitate și gadgeturi suplimentare, în timp ce cei mici sunt atrași de fețe cunoscute din filme și seriale TV. În același timp, părinții apreciază buna calitate, durabilitatea, prețurile atractive și ofertele promoționale.

Pe lângă articolele școlare, Pepco oferă produse pentru uz casnic, cum ar fi textile, lenjerie de pat și accesorii de bucătărie, contribuind astfel la pregătirea familiilor nu numai pentru anul școlar, ci și pentru rutina zilnică de acasă. Această abordare reduce numărul de drumuri la cumpărături, scade costurile și economisește timp prețios.

 

***

Despre Pepco

Pepco este una dintre cele mai mari rețele de retail din Europa, oferind îmbrăcăminte pentru întreaga familie și produse pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 21 de ani de creștere continuă, magazinele Pepco sunt vizitate lunar de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din Europa și o rețea de aproape 4.000 de magazine.

 

[1] Rezultate bazate pe un studiu realizat de IQS Group în iulie 2025, utilizând metoda CAWI, pe un eșantion de N=600 de femei cu copii cu vârste între 7 și 14 ani.

My title page contents