Bergenbier S.A. anunta rezultatele financiare pentru anul 2023

Bergenbier S.A. anunta rezultatele financiare pentru anul 2023

Bergenbier S.A. anunta rezultatele financiare pentru anul 2023. Producatorul a majorat investitiile in portofoliu si a crescut cifra de afaceri cu 14%. Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, a incheiat anul 2023 cu o cifra de afaceri de 907 milioane de lei, in crestere cu aproape 14% fata de anul anterior.

„Pentru noi, anul 2023 reprezinta inca o validare ca strategia companiei, revizuita si amplificata incepand cu anul 2020,  functioneaza intr-un mod sustenabil. Am experimentat trei ani consecutivi de crestere solida a cifrei de afaceri, in medie cu peste 10% an de an. Suntem increzatori ca am facut un pas semnificativ in consolidarea pozitiei in piata berii din Romania. In ciuda factorilor externi, am continuat sa investim in multiple linii din business, acest model ajutandu-ne sa intarim relatiile comerciale cu partenerii si sa intampinam nevoile diverse ale consumatorilor. Printre realizarile anului 2023 gasim parteneriatul solid dintre Bergenbier si Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei, diversificarea portofoliului de branduri, dar si progresul in reducerea emisiilor de carbon din procesele tehnologice ale Fabricii din Ploiesti. Nu am putea realiza toate aceste lucruri fara oameni, colegii si partenerii nostri, si fara prietenia dintre noi, asa cum o spune si sloganul brandului nostru central Bergenbier: Prietenii stiu de ce”, a punctat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

In 2023, producatorul de bere a mentinut echilibrul dintre mediul macroeconomic dificil, nevoile consumatorilor si cele ale clientilor, fara a face compromis de la calitate. In plus, compania a continuat pe drumul sustenabilitatii, investind in strategii concrete pentru reducerea amprentei de carbon a berilor produse in fabrica din Ploiesti.

„Asa cum era de asteptat si in 2023 am navigat in ape tulburi, cu multiple provocari externe, cum ar fi o inflatie ce s-a mentinut ridicata, cu impact direct asupra puterii de cumparare a consumatorilor, precum si noi cresteri ale accizei. Acest mediu ne-a impins sa ne reinventam in permanenta, sa gestionam eficient costurile de productie si administrative, sa gasim solutii rapide si astfel ne-am indeplinit obiectivele financiare, incepand cu depasirea pragului de 900 milioane de lei pentru cifra de afaceri. De asemenea, am platit catre statul roman taxe si impozite aferente anului 2023 in valoare de 247 de milioane de lei, in crestere cu aproximativ 12% fata de anul anterior. Nu stim cum se va inchide 2024 si prin ce noi incercari va trebui sa trecem, dar cu siguranta capacitatea de transformare, rezilienta si spiritul de echipa ne vor ghida catre atingerea tintelor financiare si in acest an”, a adaugat Alexandru Nomicos, Director Financiar al companiei.

Conform datelor publicate de Asociatia Berarii Romaniei, piata berii a scazut cu 5% in anul 2023, raportat la anul anterior, ajungand la un volum de 15 milioane de hectolitri.

„Pentru Bergenbier S.A., planurile din 2024 sunt ambitioase, in linie cu obiectivul nostru de a ne creste amprenta in segmentele cheie: core si premium. Am avut deja una dintre cele mai mari lansari prin brandul Caraiman, un brand ce aduce consumatorilor ceva inedit prin gustul echilibrat. Mai mult decat atat, le oferim colegilor nostri conditii optime, suport constant in dezvoltarea personala si profesionala, dar si o bucurie reala de a fi parte din familia Bergenbier S.A. si din tot ceea ce compania produce pentru partenerii si consumatorii sai”, a mai completat Mihai Voicu.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploieşti şi o reţea performanta de distribuţie naţionala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pieţei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.

 

Despre Molson Coors

De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

 

My title page contents