#CalvinKlein – atemporal & avangardist

#CalvinKlein – atemporal & avangardist

În 1993 Calvin Klein avea să fie numit cel mai bun designer american. Cum a reușit un brand lansat cu 53 de ani în urmă să surprindă cu fiecare campanie lansată și, mai mult decât atât, să transforme niște item-uri banale – jeans & lenjerie –  în niște piese statement din garderoba oricui, revoluționând astfel industria fashion? Rămânând fidel unei abordări stilistice dar care depășește cu mult aceste granițe: crearea unor piese minimaliste, incluzive, accesibile stilistic, cu linii iconice care îți oferă libertatea să-ți exprimi personalitatea.

În campania colecției Primăvară/Vară 2021, mesajul lui Janaya Future Khan venea ca o reafirmare a tuturor principiilor CALVIN KLEIN: „Nu trebuie să îi facem pe oameni să vadă lumina. Trebuie doar să fim lumina.” Pentru că despre asta este vorba atunci când porți Calvin Klein, ca tu să strălucești, ca tu să-ți spui liber povestea și să dai sens hainelor pe care le porți, nu invers.

Perspectiva poate încă părea „scandaloasă” pentru cei care nu rezonează cu viziunea Calvin Klein precum s-a întâmplat și în anii ’80 din cauza campaniei cu Brooke Shields și mesajul considerat provocator: “Do you know what comes between me and my Calvins? Nothing.” Ce a deranjat? Senzualitatea.

Campaniile controversate CALVIN KLEIN au continuat. În anii ’90 brand-ul american a șocat din nou prin campania cu Kate Moss și Mark Wahlberg deoarece modelul englez a pozat topless, îmbrățișându-l pe actor. Ce a deranjat? Intimitatea.

Piesele CALVIN KLEIN au fost și vor fi îndrăznețe, senzuale, iconice și te vor ajuta mereu să-ți exprimi personalitatea. Tu decizi cum ești în #MyCalvins.

Descoperă  colecțiile CALVIN KLEIN în magazinele Calvin Klein din România.

 

##

 

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

 

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

 

 

 

 

 

My title page contents