DDB România pune suflet în lansarea noii game Vera Verde de la Gama & Gama

DDB România pune suflet în lansarea noii game Vera Verde de la Gama & Gama

DDB România pune suflet în lansarea noii game Vera Verde de la Gama & Gama – Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită. Pe o piață dinamică și puternic concurențială, cu jucători cu tradiție și consumatori fideli, obișnuiți să aleagă aceleași branduri familiare la raft, DDB România a primit misiunea de a ajuta la relansarea brandului Vera Verde al companiei Gama & Gama.

„Ascultăm cu atenție vocea consumatorului dezvoltând portofoliul de produse pentru a reuși să îi acoperim nevoile. Astfel, pe lângă produsele de bază pe care le aveam deja în portofoliu – făinuri, griș și mălai grișat, completăm gama cu orez si cu produse din sfera leguminoaselor. Totodată, această gamă variată de alimente de bază ce se reunește sub cupola Vera Verde a fost gândită pentru un consumator matur, care alege cu atenție ce consumă, are un etalon de calitate de la care nu face rabat, indiferent de context. Produse curate, nemodificate genetic, care te inspiră să gătești mai des, să te bucuri de acest proces și să pregătești acele rețete în care pui suflet, rețete pe care le-ai moștenit din familie. Dar și rețete noi, inspirate de tine, pe care le poți lăsa tu moștenire copiilor”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.

Suflet în bucate, dar și în publicitate

DDB a contribuit la reinventarea brandului Vera Verde prin dezvoltarea designului noilor ambalaje și prin trasarea strategiei de brand și primei campanii de comunicare. Inspirația pentru aceasta fundație a venit direct din produsele Vera Verde, fiind baze perfecte pentru mâncăruri cu timp de preparare mai îndelungat. Timp în care se depune energie, personalitate, din dorința de a bucura, impresiona. Consumatorul lasă o mică parte din el acolo, în ceea ce iese din mâinile lui, iar calitatea și varietatea Vera Verde te inspiră să îți pui sufletul în fiecare preparat pentru a transmite mai departe emoția, pasiunea și, de ce nu, dragostea ta.

„Execuția creativă surprinde un teritoriu drag și familiar tuturor, discuțiile din bucătărie între un tată pasionat de gătit, interpretat de Chef Nicolai Tand și fiul lui curios de ingredientul secret folosit. Cum fiecare Chef care se respectă are secretul său, de la o rețetă veche păstrată cu sfințenie până la un condiment asiatic, cu acest brand am încercat să încurajăm ca principalul ingredient folosit din plin în bucătărie să fie cel mai simplu: sufletul,” a declarat Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România.

Campania de imagine se declină prin execuții TV, digital, Social Media, campanii cu influenceri, activări de brand și acțiuni de marketing în magazine și se desfășoară în perioada 16 septembrie – 18 decembrie.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:

 

Echipa GAMA & GAMA

Daiana Mare-Balaji – General Manager

Georgiana Gheorghiu – Marketing Manager

 

Echipa DDB România

Andreea Baltă – Account Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Karina Condei – Strategic Planner

Stefan Vasilachi – Creative Director

Ioana Gheață – Sr Art Director

 

Despre GAMA & GAMA

Activitatea companiei GAMA & GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână actuali. Deține propria moară de porumb cu o capacitate de măcinare de 50.000 de tone pe an, unde se produc atât mălai grișat, cât și furajer. Un alt segment important în care activează cu statut de producător este hrana pentru animalele de companie, unde recent s-a achiziționat o nouă linie de ultimă generație pentru producție și împachetare, cu o capacitate de 180.000 de tone pe an. Din portofoliul  nu lipsesc nici băuturile răcoritoare carbogazoase, unde există o capacitate de producție anuală de 50 de milioane de litri, dar nici băuturile energizante și apa de masă.

Misiunea companiei este înțelegerea si cunoașterea nevoilor cumpărătorilor. Respectul și grija pentru viața și nevoile consumatorilor sunt principalii triggers  în realizarea produselor, compania fiind mereu preocupată de creșterea calității și de diversificarea gamelor de produse. De aceea se investește continuu în tehnologie și resurse umane punând accent pe performanță, parteneriate alese exigent și cunoașterea în detaliu a cumpărătorilor și consumatorilor deopotrivă.

 

Despre DDB România

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții  specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

 

 

 

My title page contents