GEORGE RUSSELL POARTĂ TOMMY HILFIGER LA MARELE PREMIU AL UNGARIEI – Tommy Hilfiger, care este deținut de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță că pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas, George Russell, a îmbrăcat TOMMY HILFIGER în la Marele Premiu al Ungariei 2023, pe 23 iulie 2023. Intrarea șoferilor în zona de paddock este unul dintre momentele cele mai așteptate de fanii iubitori ai Formula 1.
George Russell poate fi văzut purtând o cămașă de rugby în dungi în culorile emblematice Tommy, pantaloni din gabardină cu croiala conică Hampton a mărcii și pantofi de antrenament din piele
Colecția TOMMY HILFIGER Vara 2023 este o sărbătoare a stilului de viață Tommy, oferind elemente esențiale clasice gata de vară, în nuanțe strălucitoare, imprimeuri îndrăznețe și texturi înalte. Siluetele clasice sunt reîmprospătate cu un stil fără efort, prezentând culorile emblematice roșu, alb și albastru ale mărcii.
Prietenii și adepții mărcii sunt invitați să se alăture conversației pe rețelele sociale folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
UNDE: MARELE PREMIU F1 AL UNGARIEI
CÂND: 23 IULIE, 2023
LINK-URI CĂTRE IMAGINI AICI
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.