Compania continuă să-și mențină poziția în top, pentru al cincilea an consecutiv, la alte trei categorii Euromonitor. Herbalife Nutrition (NYSE: HLF), companie globală în domeniul nutriției, a fost desemnată drept brandul nr. 1 la nivel mondial la categoriile managementul greutății și stare de bine1 de către Euromonitor International, o companie independentă de cercetare a pieței. De asemenea, compania a obținut prima poziție la nivel mondial, pentru al cincilea an consecutiv, și la categoriile de management al greutății2, înlocuitori de masă3 și la categoria combinată de înlocuitori de masă și suplimente proteice4.
„Faptul că am fost desemnați brandul de top la nivelul industriei reprezintă o realizare pentru care ne bucurăm toți cei implicați în demersul nostru ferm de a oferi produse de cea mai înaltă calitate și cu cel mai bun gust”, a declarat John Agwunobi, Președinte și CEO, Herbalife Nutrition. “Suntem dedicați obiectivului de a furniza produse nutritive care îmbunătățesc obiceiurile alimentare și care au efecte de durată pentru cei care își doresc să aibă un stil de viață mai sănătos.”
În fiecare an, compania primește numeroase premii pentru produsele sale de înaltă calitate, ce au la bază studii științifice. Aceste premii sunt acordate de media, agenții guvernamentale și companii de cercetare în domeniul consumului. Câteva dintre premiile obținute anul trecut includ:
- China: numeroase premii inclusiv Premiul Național pentru Companiile care demonstrează calitatea și integritatea produselor și serviciilor oferite, acordat de Asociația Chineză pentru Inspecția Calității.
- Coreea: Most Trusted Brand, oferit de Digital Chosun Ilbo, o companie locală lider în domeniul mass-media și sponsorizată de Ministerul Comerțului, Industriei și Energiei și de Ministerul Agriculturii, Alimentelor și Dezvoltării Rurale.
- Rusia: Produsul anului, acordat pentru High Protein Iced Coffee, de către Camera de Comerț din Rusia și Moscow International Business Association (MIBA).
- Spania: Produsul anului, acordat pentru Tri-Blend Select în categoria suplimentelor alimentare. Acesta este un premiu global, votat de consumatori, care implică testarea riguroasă a conceptului și produsului și care este gestionat prin intermediul companiilor externe de cercetare de piață, Kantar și Nielsen, pentru a-și asigura independența.
- Taiwan: Simbolul calității nutriționale, acordat de Institutul pentru Biotehnologie și Industria medicamentelor pentru a informa consumatorii cu privire la produsele care îndeplinesc cele mai bune standarde de siguranță și calitate.
- Marea Britanie/Irlanda: Produsul anului, oferit pentru Tri-Blend Select la categoria suplimentelor nutritive. Premiul Produsul Anului este obținut prin votul consumatorilor în fiecare din cele peste 40 de țări în care se organizează acest eveniment.
- Statele Unite: “The Best Party Snacks and Drinks for Your Next Soiree”, acordat pentru Herbalife Nutrition Protein Bites de către DailyMom.com.
- Vietnam: Premiul de Aur pentru un Produs de sănătate publică, acordat de Asociația vietnameză pentru alimente funcționale. Evenimentul a recunoscut calitatea, siguranța și eficiența a 16 produse Herbalife Nutrition.
În afara premiilor obținute pentru produsele sale, compania se mândrește cu recunoașterea extinsă pe care a obținut-o pentru activitățile sale de cercetare științifică, de responsabilitate socială corporatistă (CSR), pentru practicile de angajare și la locul de muncă, precum și cu recunoașterea generală a calității brandului.
Pentru informații suplimentare despre premiile obținute recent, vizitați IAmHerbalifeNutrition.com.
Despre Herbalife Nutrition Ltd.
Herbalife Nutrition este o companie globală care schimbă viețile oamenilor prin produsele sale de nutriție excelente și o oportunitate de business dovedită pentru Distribuitorii săi independenți încă din 1980. Compania oferă produse de înaltă calitate, realizate pe baze științifice, care se comercializează în peste 90 de țări de către distribuitori întreprinzători care oferă coaching individual și o comunitate încurajatoare prin care își inspiră clienții să adopte un stil de viață mai sănătos și mai activ. Prin campania sa globală de eradicare a foametei, compania și-a asumat angajamentul să promoveze nutriția și educația în rândul comunităților din întreaga lume.