LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT LA MIAMI GRAND PRIX PRODUSE TOMMY HILFIGER  DIN NOUA COLECȚIE CREATĂ ÎN COLABORARE CU MERCEDES AMG-F1 ȘI AWAKE NY

LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT LA MIAMI GRAND PRIX PRODUSE TOMMY HILFIGER  DIN NOUA COLECȚIE CREATĂ ÎN COLABORARE CU MERCEDES AMG-F1 ȘI AWAKE NY

LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT LA MIAMI GRAND PRIX PRODUSE TOMMY HILFIGER  DIN NOUA COLECȚIE CREATĂ ÎN COLABORARE CU MERCEDES AMG-F1 ȘI AWAKE NY – Piloții din echipa Formula 1 Mercedes-AMG Petronas au introdus publicului colecția Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY

 Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton și George Russell au purtat colecția Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY la Miami Grand Prix pe 6 mai. Colecția care combină acel street style specific New York-ului cu stilul prep clasic a fost disponibilă în cadrul pistei începând cu 4 mai.

Lewis a putut  fi văzut purtând tricoul Rugby din colecția capsulă Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY, în timp ce George a purtat tricoul Baseball, varianta în alb, Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY.

Colecția Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake a fost lansată în Miami cu o serie de activări care consolidează conexiunea dintre lumea sportivă a curselor și lumea modei, oferind în același timp o platformă comunităților subreprezentate.

Aliniindu-se la valorile programului People’s Place, o inițiativă Tommy Hilfiger care își propune să ofere oportunități comunităților subreprezentate din industria creativă, trei talente BIPOC de la Creatives Want Change (CWC) au fost invitate să participe la cursa din 7 mai. Danae Harrison, Dayne Thompson și Donald Whorley de la CWC au lucrat îndeaproape cu fondatorul Awake, Angelo Baque, pe grila înainte de cursă, explorând modul în care evoluează colaborarea, de la concept la producție.

Tommy Hilfiger de asemenea a fost anunțat că va participa la cursă, un fan de o viață al Formulei 1. Marca lui omonimă are o istorie unică în echipele sponsorizate de Formula 1 încă din anii ’90, creând colecții capsule cu legende ale sportului, sfidând convențiile cu activări de parteneriat originale și proiectând colecții inspirate de pistă.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind  #TommyHilfiger, #TommyxMercedesF1xAwake și @TommyHilfiger.

 

UNDE:        MIAMI GRAND PRIX

CÂND:       6 Mai, 2023

Puteți downloada imaginea aici.

 

# # #

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

 

 

 

 

 

My title page contents