LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER ÎN WEEKEND-UL CHINA GRAND PRIX

LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER ÎN WEEKEND-UL CHINA GRAND PRIX

LEWIS HAMILTON ȘI GEORGE RUSSELL AU PURTAT TOMMY HILFIGER ÎN WEEKEND-UL CHINA GRAND PRIX – Tommy Hilfiger anunță că piloții Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Lewis Hamilton și George Russell au purtat piese din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024 și din colecția TOMMY JEANS International Games în weekendul China Grand Prix, 19-21 aprilie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea motorsport-ului, a modei și a divertismentului, intrarea în zona padocului este privită de către fani din ce în ce mai mult ca un moment de modă extrem de interesant atât în ceea ce îi privește pe piloți, cât și pe participanții VIP.

 

Lewis Hamilton a purtat o jachetă windbreaker, cu imprimeu din blocuri de culoare roșu, alb și albastru, combinată cu pantaloni de jogging în aceeași paletă de culori, ambele piese provenind din colecția TOMMY JEANS International Games recent lansată.

 

George Russell a purtat o cămașă de rugby premium din tricot relaxat, în bleumarin, cu o pereche de blugi drepți Mercer Venice și o pereche atemporală de pantofi sport albi, toate din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară Vară 2024.

 

Colecția Primăvară Vară 2024 este despre perfecționarea stilului American iconic, oferind articole esențiale relaxate în roșu, alb și albastru. Concentrându-se pe moștenirea preppy a brand-ului, colecția îmbină cu ușurință lejeritatea, optimismul și croiala elegantă. Cu un spirit sportiv, polo-ul emblematic este reimaginat de la tricou polo la rochie polo, amintind de versatilitatea și funcționalitatea sa. Pantalonii chino, cămășile Oxford și trench-ul clasic sunt reinventate cu siluete revigorate și materiale de înaltă calitate.

 

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.

 

UNDE:     China Grand Prix 2024

 

CÂND:       19-21 Aprilie, 2024

 

 

Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

 

Click aici pentru imagini.

 

.     .

 

CREDIT FOTO: Mercedes- AMG Petronas F1 Team

 

# # #

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

 

 

My title page contents