Magazinele Tommy Hilfiger din România se redeschid începând cu data de 15 Iunie 2020, urmând să își întâmpine clienții cu cele mai noi colecții și reduceri speciale pentru a celebra momentul. Măsuri de siguranță au fost, de asemenea, luate pentru starea de bine și sănătatea clienților.
Tommy Hilfiger anunță cu bucurie redeschiderea magazinelor sale în România. După trei luni în care magazinele au fost închise din motive de siguranță, brandul american revine cu surprize, oferte și măsuri de igienă sporite adaptate situației actuale pentru a-și întâmpina vizitatorii și cumpărătorii cu brațele deschise, în deplină siguranță. Sănătatea clienților și a personalului său rămâne o prioritate, în timp ce comunitățile sunt întâmpinate din nou în magazine. Acționând în conformitate cu liniile directoare prescrise de autoritățile române, se vor pune în aplicare măsuri de precauție stricte în toate magazinele TOMMY HILFIGER redeschise în București, Timișoara, Constanța, Iași, Sibiu și Cluj, pentru a oferi cea mai sigură imersiune în lumea TOMMY HILFIGER.
Cu ajutorul colecțiilor recente Tommy Hilfiger, clienții se pot bucura din nou de experiența imersivă în lumea plină de stil și culoare a modei.
Astfel, tonul unei veri cool, în siguranță este dat de colecțiile principale Tommy Hilfiger pentru Femei și Tommy Hilfiger pentru Bărbați, precum și Tommy Hilfiger Tailored și Tommy Jeans împreună cu binecunoscutele colecții-capsulă TommyXLewis și TommyXMercedes care propun un stil relaxat și o gamă variată de piese vestimentare potrivite pentru orice moment al zilei.
Pătrunzând în spiritul de pionierat al Americii moderne, colecțiile TOMMY HILFIGER pentru Femei și pentru Bărbați celebrează patrimoniul nautic și îndreptat spre utilitate al brandului cu un twist modern. Siluetele atemporale primesc, astfel, o îmbunătățire tehnică prin utilizarea materialului confortabil TH Flex bi-elastic, în timp ce noul TH Cool conferă proprietăți de absorbție a umidității și răcire articolelor vestimentare din colecții. Stilurile iconice din denim sunt finisate folosind tehnici cu impact redus care necesită mai puțină apă și energie, iar modelele de inspirație nautică fuzionează cu imprimeurile de patrimoniu pentru a celebra ADN-ul brandului.
În același timp, colecția TOMMY JEANS celebrează cea de-a 35-a aniversare a brandului printr-o coliziune de norme practice și detalii tehnice cu ADN-ul clasic american al mărcii. Imprimeurile all-over de inspirație camuflaj, cu evidențierea prin culori pop sau detalii provocatoare adaugă un twist rebel. Moda devine funcțională cu elemente de utilitate și finisaje miDori® care oferă proprietăți de absorbție a umidității. Modelele clasice din denim sunt reimaginate în siluete noi, incluzând blugi tip carpenter cu talie înaltă, blugi kick flare închiși cu capse și blugi Dad cu model tip salt-and-pepper. Elementele sustenabile sunt prezente prin stiluri de denim 100% reciclate, bumbac elastic cu elastan reciclat și fire realizate din sticle de plastic reciclate.
Nici rebelii nu au fost uitați. Pentru o vară pe gustul acestora, Tommy Hilfiger a pregătit împreună cu Lewis Hamilton o nouă colecție-capsulă TommyXLewis. Piesele acesteia pot fi combinată într-un mod care să funcționeze pentru toată lumea. Colecția include îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.
Toate acestea, dar și multe altele vor fi din nou disponibile spre cumpărare în magazinele TOMMY HILFIGER din România începând cu data de 15 iunie 2020, când brandul așteaptă cu bucurie să își întâmpine din nou cu brațele deschise, dar în deplină siguranță, clienții și personalul.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și #TommyHilfiger.
***
Despre PVH Corp.
PVH este una dintre cele mai admirate companii de modă și lifestyle din lume. Susținem brandurile care duc moda mai departe – pentru bine. Portofoliul nostru include brandurile emblematice CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga și Geoffrey Beene, precum și brandurile digitale True & Co.. Comercializăm o varietate de bunuri sub umbrela acestora și a altor branduri naționale și internaționale cunoscute, deținute și licențiate. PVH are peste 38 000 de asociați, aceștia operând în peste 40 de țări, și are venituri lunare de 9,7 miliarde de dolari. Aceasta este puterea noastră. Aceasta este puterea PVH.
*Brandul Speedo este licențiat pentru America de Nord și Caraibe, prin intermediul International Limited.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.