Mondelēz International avansează în atingerea obiectivelor din strategia ESG „Snacking Made Right”
- Progresele înregistrate în misiunea de a conduce viitorul snackingului mai sustenabil
- Preocuparea mai intensă pentru a oferi informații transparente și măsurabile pentru părțile interesate cu privire la obiective, politici, inițiative și programe, prin intermediul unor rapoarte credibile
- Continuă să creeze valoare pe termen lung pentru business, prin investiții continue în prioritățile de sustenabilitate
Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right pentru anul fiscal 2022, progresând în ce privește prioritățile de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) și îndeplinind misiunea companiei de a conduce viitorul snackingului.
Raportul face parte din obiectivul mai amplu al companiei de a oferi informații transparente și măsurabile părților interesate, cu privire la obiectivele, politicile, inițiativele și programele sale ESG, căutând în același timp să amplifice și să accelereze viziunea de sustenabilitate a companiei de a contribui la crearea unui viitor în care împreună oamenii și planeta prosperă.
Anul trecut, compania a amplificat importanța sustenabilitatății, care a devenit al patrulea pilon al strategiei sale de creștere pe termen lung. Acest raport prezintă activitățile Mondelēz International pentru a deveni o companie de snacking mai sustenabilă, care va contribui la facilitarea inovației și a creșterii accelerate pe termen lung, pornind de la prioritățile părților interesate.
„Pe măsură ce continuăm cu încredere în cel de-al doilea deceniu ca o companie globală de snacking responsabilă, cu o creștere mare și cu o gamă largă de produse, acordăm prioritate domeniilor cheie ale Snacking Made Right, astfel încât să putem avea o creștere inovatoare și mai durabilă, în mod corect pentru oameni și pentru planetă”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Sunt mândru că la Mondelēz International înregistrăm progrese în direcția realizării viziunii noastre, într-o perioadă de schimbări și provocări considerabile. Demonstrăm angajamentul nostru clar de a conduce viitorul snacking-ului.”
Raportul Snacking Made Right din acest an ilustrează progresele înregistrate de companie în vederea atingerii obiectivelor sale pentru 2025, inclusiv aprovizionarea cu ingrediente mai sustenabile, contribuția la reducerea schimbărilor climatice, îmbunătățirea ambalajelor, promovarea inițiativelor de diversitate, echitate și incluziune (DE&I) și sprijinirea consumatorilor, colegilor și comunităților.
În ultimul an, compania a făcut progrese considerabile în direcția îndeplinirii obiectivelor sale pentru 2025, inclusiv:
- aprovizionarea mai sustenabilă a ingredientelor cheie, reducerea impactului climatic, respectarea drepturilor omului și îmbunătățirea ambalajelor pentru a fi reciclabile.
- o companie cu o forță de muncă diversă, cu oameni talentați, înregistrând progrese importante în ambițiile noastre globale DEI pentru colegi, cultură și comunități.
- Evoluția portofoliului nostru, pentru a răspunde opțiunilor variate de nutriție și stare de bine ale consumatorilor, promovând în același timp consumul conștient al porțiilor și stilul de viață activ.
Pe parcursul anului 2022, Mondelēz International a continuat să fie lider în a contribui la cultivarea boabelor de cacao într-un mod responsabil prin Cocoa Life – programul nostru global de sustenabilitate pentru cacao, la care au participat peste 230.000 de fermieri până la sfârșitul anului 2022. Compania a anunțat, de asemenea, următoarea fază a programului Cocoa Life, susținută de o finanțare suplimentară de 600 de milioane de dolari până în 2030, ceea ce reprezintă o investiție totală de 1 miliard de dolari de la începutul programului, pentru a crește scara volumului de cacao, pentru a colabora cu aproape 300.000 de fermieri până în 2030 și pentru a-și accelera impactul.
„La Mondelēz International, suntem preocupați să mergem mai departe și mai repede în ceea ce privește creșterea sustenabilă și impactul”, a declarat Christine Montenegro McGrath, vicepreședinte senior și Chief Global Impact and Sustainability Officer la Mondelēz International. „Pornind de la obiectivele noastre publice pentru 2025, avem ambiții îndrăznețe și direcționate pe termen lung, care ne ajută să ne concentrăm, să accelerăm și să ne extindem eforturile și, de asemenea, ne concentrăm pentru atingerea obiectivelor noastre pe termen lung, pentru 2050, de a atinge zero emisii nete de dioxid de carbon și pe deșeurile de ambalaje prin sprijinirea economiei circulare.”
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 31 de miliarde de dolari în 2022, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții și gustările coapte Oreo, Ritz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop, precum și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.