Mondelēz International publică cel de-al patrulea raport anual „State of Snacking™” evidențiind rolul sporit al gustărilor în obiceiurile alimentare ale consumatorilor

Mondelēz International publică cel de-al patrulea raport anual „State of Snacking™" evidențiind rolul sporit al gustărilor în obiceiurile alimentare ale consumatorilor

Mondelēz International publică cel de-al patrulea raport anual „State of Snacking™” evidențiind rolul sporit al gustărilor în obiceiurile alimentare ale consumatorilor

  • Gustările sunt preferate în locul meselor tradiționale pentru al patrulea an consecutiv
  • Gustările rămân incluse în mod regulat în bugetele consumatorilor, în ciuda creșterii prețurilor
  • Consumatorii sunt mai atenți și mai prezenți atunci când se bucură de gustări
  • Consumatorii sunt dispuși să plătească o sumă mai mare pentru gustări sustenabile

Mondelēz International a anunțat lansarea celui de-al patrulea raport anual „State of Snacking™”, un studiu global privind tendințele de consum care analizează perspectivele anuale privind modul în care consumatorii iau decizii în materie de gustări. Raportul din acest an explorează modul în care provocările economice actuale afectează alegerile consumatorilor în materie de snacking, în întreaga lume – majoritatea respondenților continuând să acorde prioritate gustărilor, în ciuda creșterii costurilor și a provocărilor economice.

Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, raportul urmărește atitudinile și comportamentele în materie de gustări în rândul a mii de consumatori intervievați în 12 țări, pentru al patrulea an consecutiv. Aceste constatări ilustrează rolul extins al gustărilor – gustările înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele tradiționale în viața consumatorilor. Printre constatările cheie se numără faptul că, în întreaga lume, consumatorii iau gustări:

  • Zilnic – Gustarea este un element de bază – 71% dintre consumatori iau gustări cel puțin de două ori pe zi.
  • Cu atenție – 78% dintre consumatori declară că își iau timpul necesar să savureze gustările delicioase, iar 61% spun că își fac timp pentru a porționa gustările înainte de a le mânca.
  • Frecvent – Consumatorii înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele cu gustări, 55% dintre ei declarând că este mai probabil să mănânce o gustare atunci când este momentul celor trei mese principale.
  • Sustenabil– Reducerea deșeurilor este o prioritate de top, șapte din 10 consumatori spunând că acordă prioritate gustărilor care au mai puține ambalaje și 72% spunând că de obicei le reciclează.

„Raportul nostru „State of Snacking” confirmă faptul că, în aceste vremuri dificile, consumatorii din întreaga lume consideră gustările lor preferate drept răsfățuri accesibile și necesare”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Snacking-ul continuă să fie o modalitate prin care consumatorii se conectează sau se bucură de un moment de încântare în timpul zilei, demonstrând și mai mult convingerea noastră că fiecare gustare poate fi savurată într-un mod conștient.”

Sondajul subliniază tendința consumatorilor de a căuta gustări care să satisfacă diferite nevoi din viața lor. Marea majoritate a declarat că ia gustări în mod regulat pentru a se recompensa (78%) și pentru un sentiment de confort (77%), incluzând majoritatea covârșitoare a milenialilor (85% pentru ambele motive). Sondajul arată și importanța recunoașterii brandurilor, 67% dintre aceștia afirmând că ar cumpăra mai puține gustări din mărcile de gustări preferate decât mai multe din alternative generice, indiferent de costuri.

Sondajul vine în completarea informațiilor diverse pe care Mondelēz International le deține în materie de snacking – inclusiv tendințele macroeconomice din mai multe surse care conturează viitorul snacking-ului și validează focusul companiei pe furnizarea snack-ului potrivit, pentru momentul potrivit, fabricat în mod responsabil.

Rezultate suplimentare ale Raportului State of Snacking din 2022, care poate fi descărcat la www.mondelezinternational.com/stateofsnacking, includ:

Obiceiul de a lua gustări conștient

  • Consumatorii fac un efort pentru a fi atenți și prezenți în timp ce iau gustări, 78% dintre ei declarând că își fac timp să savureze gustările pentru a se răsfăța.

o Mulți sunt, de asemenea, atenți la mărimea porțiilor, spunând că își fac timp să porționeze gustările înainte de a le mânca (61%) și verifică etichetele nutriționale de pe gustări înainte de a le cumpăra (68%).

o Între timp, mai puțin de jumătate (46%) spun că se simt vinovați atunci când se bucură de o gustare sau de un răsfăț.

O modalitate de conectare

  • Gustările oferă o oportunitate importantă de conectare cu ceilalți, șapte din zece persoane confirmând că „împărțind gustările cu ceilalți reprezintă modul de a-mi arăta afecțiunea”.

o Această tendință de a se așeza în mod regulat pentru a savura gustări cu cei dragi este deosebit de puternică în gospodăriile din India și Mexic.

Apetitul pentru sustenabilitate

  • Consumatorii sunt foarte atenți la modul în care alegerile lor în materie de gustări au un impact asupra mediului înconjurător – și recunosc că atât companiile, cât și consumatorii joacă un rol cheie în ceea ce privește gustările sustenabile.

o 63% dintre consumatori sunt de acord că gustările cu un impact mai mare asupra mediului ar trebui să coste mai mult, în special milenialii (70%) și Gen Z (69%).

o 64% sunt dispuși să plătească mai mult pentru gustări care sunt mai bune pentru mediu, iar 65% ar plăti mai mult pentru gustări cu ingrediente provenite din surse etice.

„Consumatorul din ziua de azi este mai conștient ca niciodată de impactul consumului său – iar acest lucru include sănătatea și starea de bine, precum și impactul asupra planetei”, a declarat Martin Renaud, Chief Marketing and Sales Officer la Mondelēz International.

 

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și Clif Bar. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.

 

My title page contents