Poiana te îndeamnă să savurezi fiecare moment pentru că viața se întâmplă ACUM

Noua comunicare a brandului Poiana, „Viața se întâmplă acum!”, le reamintește oamenilor să fie prezenți în propria lor viață și să aprecieze toate lucrurile bune de care sunt înconjurați. Campania este un îndemn de a ne bucura de prezent, de a prețui locul în care ne aflăm, toate lucrurile bune din viața noastră și de a fi cu adevărat prezenți.

Această campanie este dedicată fiecăruia dintre noi, pentru că adesea uităm ceea ce este cu adevărat important, fiind preocupați de întâmplări din trecut sau cu gândul la planuri de viitor. Poiana te încurajează să te bucuri de prezent și de micile momente din viața de zi cu zi. Te îndemnăm astfel să savurezi fiecare clipă alături de gustul bogat al ciocolatei Poiana și să fii aici, pentru că, așa cum spune și sloganul campaniei- Viața se întâmplă acum!”, declară Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.

Gustul echilibrat al ciocolatei Poiana ne poate inspira pe fiecare dintre noi să găsim momente pure de fericire în fiecare zi, chiar și în lucrurile mici și astfel să ne amintim să prețuim momentul prezent.

Ciocolata Poiana este unul dintre cele mai cunoscute branduri din România, iar anul trecut a aniversat 25 de ani de existență.

În portofoliul Poiana se regăsesc îndrăgitele tablete de ciocolată cu lapte, alune, alune și stafide, cremă de căpșuni, dar și tablete de ciocolată amăruie (amăruie cu 65% cacao, amăruie cu alune, amăruie cu gust de portocale). Recent portofoliul brandului s-a mărit cu un nou format, mini tablete de ciocolată (40,5g) disponibile în 3 variante: lapte, ciocolată amăruie și ciocolată amăruie cu gust de portocale.

Iubitorii de ciocolată pot accesa pagina de Facebook Poiana pentru a afla noutăți despre brandul preferat: https://www.facebook.com/Poiana

 

Despre Poiana

Ciocolata Poiana a fost creată şi lansată în anul 1995, fiind prima marcă locală de ciocolată cunoscută de 98% dintre consumatorii români. La aniversarea de 10 ani, ciocolata Poiana avea deja 25 de produse în portofoliu. În 2007, se lansează Poiana Amăruie, din dorința de a-i răsplăti pe consumatori cu un gust intens de cacao. Acesta a devenit un produs emblematic pentru brand și pentru iubitorii de ciocolată, fiind aliatul de încredere pentru delicii în bucătărie. Iubitorii ciocolatei Poiana au avut ocazia să participe la competiția „Gătește delicii cu Poiana”. Anul trecut, pe 15 septembrie, Poiana a împlinit 25 de ani de momente delicioase oferite românilor, momentul aniversar fiind sărbătorit alături de consumatori.

My title page contents