Primark prezintă Rita Ora. Primark lansează colecția toamnă – iarnă 2025 alături de Rita Ora
- Colecția toamnă-iarnă 2025 Primark prezintă Rita Ora aduce în prim-plan stilul grunge, jachetele scurte, accesoriile de sezon și suprapunerile confortabile.
- Ai nevoie de noi reguli de stil pentru sezonul rece? Noua colecție aduce inspirația de care ai nevoie și este deja disponibilă în toate magazinele Primark.
Rita Ora revine pentru sezonul toamnă-iarnă 2025 cu o colecție care rescrie regulile modei și aduce un aer grunge romantic cu un twist modern, un mix perfect între retro și actual.
Noua colecție aduce în prim-plan piese vestimentare definite de paleta cromatică a sezonului rece și se remarcă prin mixuri creative de texturi, imprimeuri și suprapuneri cu personalitate. Accesoriile completează ținutele, transformând fiecare apariție într-o alegere inspirată.
Cu toții avem o slăbiciune pentru modă, însă de cele mai multe ori este vorba despre genți, pantofi sau accesorii. Doar că în ultima vreme, jachetele au devenit irezistibile. Modele precum jacheta scurtă în carouri, geaca bomber verde sau cea tip aviator cu blană artificială sunt perfecte pentru ținutele de tranziție, pe care reușesc să le pună în valoare într-un mod extrem de firesc.
Însă, trendul statement al sezonului este definit de suprapuneri non-conformiste. De la topuri lungi purtate peste blugi sau eșarfe legate în talie în loc de curea, această abordare curajoasă rescrie regulile modei.
Accesorii precum jambierele tricotate purtate peste balerini sau pantofi, ori manșetele lungi și călduroase, fără degete, pot fi asortate tricourilor și puloverelor pentru un plus de stil și confort. Iar pentru un look cu adevărat spectaculos, rochia din șifon animal print purtată peste blugi va întoarce toate privirile.
Carourile tartan și argyle, dungile și imprimeurile leopard conturează estetica acestei colecții, în stilul inconfundabil al Ritei. Inspirată din cromatica tonurilor de pământ, piesele îmbină carouri și dungi cu accente clasice, adăugând un aer vintage rafinat. Imprimeurile argyle, în stilul grandpa core, completează garderoba printr-o eleganță atemporală, care nu se demodează niciodată.
În legătură cu această colecție, Rita Ora a declarat: „Fiecare nouă colecție creată împreună cu Primark îmi aduce și mai multă inspirație. De fiecare dată ne propunem să aducem tuturor celor pasionați de modă ținute vestimentare în tendințe, piese distincte care pot fi ușor adaptate stilului personal. Această nouă colecție este fresh și relaxată, în stilul meu. Întotdeauna mi-a plăcut să mă îmbrac pentru toamnă, iar acest sezon îmi oferă șansa să mă joc cu suprapuneri, texturi și piese statement într-un mod care e atât stylish, cât și natural.”
Colecția este deja disponibilă în toate magazine Primark din București (ParkLake Shopping Center și AFI Cotroceni), Timișoara (Iulius Town) și Cluj-Napoca (VIVO!).
***
Colecția include 70 de piese – rochii, denim, tricotaje, articole pentru exterior, precum și accesorii și încălțăminte. Prețurile pornesc de la 25 de lei și ajung până la 205 lei.
Despre Primark:
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de colegi în 17 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 440 de magazine la nivel global și continuă să se extindă cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.
Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă tuturor prin strategia Primark Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei strategii, Primark a dezvăluit nouă angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent lucrătorilor din lanțul de aprovizionare. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares.
Despre Rita Ora:
Rita Ora este o cântăreață și compozitoare internațională de renume, cu peste 10 miliarde de difuzări, patru single-uri pe locul 1 în Marea Britanie și 13 single-uri în UK Top 10. A fost printre primii artiști care au primit anul trecut un premiu BRIT Billion, o recunoaștere a realizările remarcabile în domeniul muzicii înregistrate prin depășirea pragului de un miliard de difuzări în Marea Britanie în carieră.
La lansare, noul album al Ritei, You & I, a intrat pe cea mai înaltă poziție pentru un album feminin în clasamentul UK Official Albums Chart, debutând pe locul 6, și a obținut râvnitul loc 1 în UK Official Independent Albums Chart. Albumul include hit-ul numărul 1 pe postul US Dance Radio „Praising You”, o prelucrare a piesei lui Fatboy Slim din anii ’90, nominalizată la Grammy, pe care PAPER a declarat-o „un hit incontestabil”, și „You Only Love Me”, lăudată de Billboard drept „odă magistrală închinată poveștilor de dragoste complicate”, în care Rita se dovedește a fi „o expertă în muzica pop cu design impecabil și accente electro”. You & I urmează lansărilor anterioare: Bang, un EP în colaborare cu DJ-ul și producătorul Imanbek, câștigător al premiului GRAMMY, care îmbină pop-ul modern cu house-ul atât de popular al anilor ’80 și ’90; Phoenix, care a adunat peste patru miliarde de stream-uri, a generat patru single-uri de platină, inclusiv piesa premiată „Lonely Together” cu Avicii; și Ora, albumul ei de debut de platină, care a intrat pe locul 1 în topurile britanice. Numai în SUA, celebrele single-urile ale Ritei și colaborările cu vedete i-au adus șapte hituri în Top 10 în Billboard’s Dance Club Songs Chart, dintre care cinci au ajuns pe locul 1, șase single-uri în Top 20 în Billboard’s Hot Dance/Electronic Songs Chart și o piesă pe locul 3 în Billboard Hot 100 cu „Black Widow” a lui Iggy Azalea.
În calitate de lider în domeniu, cu multiple talente în televiziune, cultură și modă, cu parteneriate de marcă în sectoare-cheie, Rita și-a extins constant brandul personal spre noi culmi. În 2019, a lansat premiata Próspero Tequila alături de Concecuh Brands, iar în prezent ocupă funcția de Chief Creator Partner. În plus, în 2022, Rita a pus bazele brandului său de îmbrăcăminte activă sustenabilă, Humans Being, unde are funcția de Chief Creative Officer. Prezența sa în film și televiziune se remarcă în franciza Fifty Shades of Grey, Wonderwell, POKÉMON Detective Pikachu, Twist, The Masked Singer US și UK, The Voice Australia, The X-Factor UK și serialul Netflix Kung Fu Panda: Cavalerul dragonului. Rita va juca în curând alături de Jamie Foxx și Robert De Niro în viitorul film Tin Soldier și se va alătura lui Brandy în continuarea Descendants, The Rise of Red, pe Disney+.