PROGRAMUL TOMMY HILFIGER METAVERSE FASHION WEEK SĂRBĂTOREȘTE EXPRIMAREA DE SINE LA NIVEL DIGITAL – Brandul revine pentru al doilea an cu un program de patru zile care sărbătorește moda, arta și co-crearea în parteneriat cu pionierii digitali DRESSX, artistul Vinnie Hager și comunitatea Web3.
Tommy Hilfiger are plăcerea să-și anunțe revenirea la Metaverse Fashion Week (MVFW) din Decentraland, cu un program de patru zile, creat împreună cu diverși creatori culturali în spațiul Web3. În perioada 28 martie – 31 martie, brandul deblochează pentru comunitatea MVFW o nouă experiență în modă, artă și inovație. TOMMY HILFIGER lucrează cu liderii metamodei DRESSX și artistul Vinnie Hager pentru a inspira exprimarea de sine în lumea digitală, precum și pentru a găzdui experiențe captivante și pentru a crea obiecte digitale ce pot fi purtate și NFT-uri în ediție limitată.
„Întotdeauna am fost motivat să aduc oamenii împreună prin experiențe în modă, artă, muzică și divertisment”, a spus Tommy Hilfiger. „Astăzi, metaversul și Web3 creează noi moduri puternice care îți permit să faci fix acest lucru – depășește orice vis pe care l-am avut când am început acest brand acum aproape 40 de ani. Ne reimaginăm experiențele digitale, explorăm noi spații pentru expunerea colecțiilor noastre digitale și ne conectăm cu noi comunități care interacționează cu o latură cu totul nouă a industriei modei.”
Programul MVFW de patru zile are loc în jurul monolitului digital TH Monogram și include o competiție de design AI în parteneriat cu DRESSX, o colaborare cu artistul Web3 Vinnie Hager și experiențe captivante inspirate de moștenirea americană a mărcii. Experiența și gamificarea TOMMY HILFIGER MVFW sunt dezvoltate în colaborare cu Sawhorse, arhitecți renumiți ai tehnologiei interactive.
Ziua 1. 28 Martie. A fost anunțată competiția de design TOMMY HILFIGER AI participanților MVFW și publicului global. Comunitatea a avut la dispoziție trei zile pentru a proiecta și a trimite propria interpretare a unui look prep classic digital. Propunerile câștigătorilor vor fi create de DRESSX sub forma unui produs de modă digital, cu filtru AR și va putea fi purtat în Decentraland. DRESSX este cel mai mare magazin de modă exclusiv digital din lume, cu o experiență definitorie în industrie prin crearea conexiunii dintre tehnologie, design și stil.
Ziua 2. 29 Martie. Artistul multidisciplinar Vinnie Hager a preluat monolitul TH Monogram, acoperind clădirea cu semnătura sa iconografică în roșu, alb și albastru. Animațiile au fost afișate într-o cameră imersivă, permițând vizitatorilor să exploreze, să se joace și să se conecteze prin punctele de contact IRL și URL. NFT-urile au fost realizate în timpul unui proces intim de co-creare și puse la dispoziție pentru cumpărare.
Ziau 3. 30 Martie. Monolitul devine o reprezentare digitală a People’s Place, primul magazin Tommy Hilfiger deschis în statul New York în 1969. Magazinul a fost un spațiu dedicat pentru oamenii din toate categoriile sociale ca să se reunească pentru a experimenta arta, muzica, moda și cultura pop. Piesele prep clasice din colecțiile actuale TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS sunt create ca produse de înaltă definiție pe platformele DRESSX și Decentraland și pot fi deblocate prin probe AR.
Ziua 4. 31 Martie. Sunt anunțați câștigătorii concursului de design AI, selectați chiar de Tommy Hilfiger. Produsele digitale ce vor putea fi purtate vor fi create de DRESSX și vor fi disponibile pentru cumpărare pe platforma lor în aprilie.
Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week din Decentraland urmează lansării în 2020 a „Tommy Island” în Animal Crossing, unui parteneriat strategic pe mai mulți ani cu Roblox inițiat în 2021, lansării în 2022 a comunității de gaming Team Tommy și debutului realizat de brand în cadrul ediției inaugurale MVFW prin lansarea colecției de primăvară 2022.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.