Tommy Hilfiger, reprezentat în România de SARKK SA, a găzduit primul eveniment Tommy de livestream shopping în România pe 2 decembrie și s-a desfășurat pe tommy.com, urmând un trend în plină expansiune la nivel global și reafirmând astfel spiritul inovator specific. Evenimentul Live Shopping a fost prezentat de două dintre cele mai chic prezențe din industria fashion, Roxana Voloșeniuc, redactor-șef ELLE și Domnica Mărgescu, Fashion editor în cadrul aceleiași publicații.
Evenimentul live a fost un show digital interactiv de scurtă durată, iar cele două gazde au fost îmbrăcate din cap până în picioare cu piese Tommy Hilfiger. În plus, au avut ocazia să prezinte item-urile lor preferate din colecția FW21 „Explorer Club”. Cu o experiență stilistică impresionantă și o pasiune incredibilă față de tot ceea ce înseamnă cool și unic în lumea fashion, cele două gazde nu au ezitat în a împărtăși publicului tips & tricks pentru combinații ideale atât pentru look-urile de dimineață, cât și de seară. Atmosfera efervescentă a show-ului a fost întregită prin prezența a doi creatori de conținut, Mimi și Ovidiu Mureșanu, ambii pasionați în egală de măsură de tot ceea ce ține de fashion și stil. Propunând look-uri versatile și confortabile în același timp au oferit publicului impulsul necesar pentru o sesiune de shopping spontană ce s-a putut realiza printr-un singur click.
Roxana și Domnica, alături de invitații lor, au condus discuția dincolo de ceea ce are de oferit Colecția FW21, oferind publicului prilejul de a descoperi valorile din spatele brand-ului American – incredibila misiune a lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care nimic nu se risipește și toată lumea este bine venită (‘Waste Nothing and Welcome All’), ca parte din aganjamentul brand-ului de a construi un viitor mai sustenabil și mai incluziv pentru industria fashion. Cu o puternică componentă interactivă, Tommy Live Shopping a însemnat un dialog constant între public și gazde. Publicul nu doar a aflat tot ce a dorit despre cele mai noi colecții TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, dar a avut parte și de o experiență de shopping cu totul specială.
„Suntem foarte bucuroși că Tommy Hilfiger continuă să fie un brand inovator care oferă o experiență de shopping revoluționară la nivel global. Cu siguranță accesul la o astfel de experiență de shopping va ajuta în construirea unui viitor dinamic, interactiv și extrem de provocator pentru industria fashion și nu numai.” a spus Sylvie Gerogianni, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.
Evenimentul Tommy Hilfiger de Livestream Shopping este disponibil pe tommy.com, astfel încât fiecare fan al brand-ului să îl poată viziona. Urmărește-l aici.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, pe tommy.com și într-o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.