TOMMY HILFIGER A LANSAT PROIECTUL TEAM TOMMY

TOMMY HILFIGER A LANSAT PROIECTUL TEAM TOMMY

TOMMY HILFIGER A LANSAT PROIECTUL TEAM TOMMY  – Tommy Hilfiger prezintă Team Tommy, o nouă inițiativă ce întâmpină ideea de comunitate, orientată spre gaming. În strânsă legătură cu dorința lui Tommy Hilfiger – devenită moștenire istorică – de a încuraja talentele noi și aflate la început de carieră, Team Tommy caută să susțină în zona de gaming pentru talentul lor unic un nou val de creatori de viitor („Futuremakers”) și creativi campioni.

Nu am mai făcut așa ceva până acum,” a spus Tommy Hilfiger. „Nu numai că este un pas important pentru noi pe măsură ce intrăm în metavers, dar ne conectăm și construim relații cu un grup complet nou de fani și consumatori. Sunt încântat să învăț de la aceste persoane creative și să explorez mai mult lumea lor complexă a gaming-ului.”

Team Tommy este o abordare complet nouă în ceea ce privește interacțiunea cu o comunitate. Acoperirea este globală, iar Team Tommy își propune să amplifice gamerii și streamerii aflați în ascensiune atât în lumea fizică, cât și în cea digitală. Cu sprijinul continuu al lui Tommy Hilfiger, Team Tommy motivează gamerii să își continue munca, să dezvolte și să creeze conținut nou. Team Tommy este prima comunitate de acest fel, creând o sinergie de lungă durată între membrii acesteia și vorbind direct despre valorile de bază și viziunea strategică ale lui Tommy Hilfiger.

Team Tommy este formată din opt gameri aleși din SUA, Europa și APAC, pentru a reprezenta comunitatea diversă de gaming. Prin cei selectați și prin platformele de gaming, Team Tommy ajunge la peste 5,26 milioane de fani la nivel global și la peste 1,25 milioane de utilizatori pe Twitch, o platformă interactivă de gaming și divertisment livestreaming. Ca parte din Team Tommy, gamerii iau parte la streamuri săptămânale pe diverse platforme sociale, inclusiv Twitch și YouTube Live, la streamul „Get togethers”, realizat lunar la nivel regional, și vor avea diverse apariții pe tot parcursul anului și activări în magazine selecționate.

Cei 8 membri din Team Tommy sunt:

  • Luminum (Australia): În calitate de Grandmaster League of Legends, Luna are în principal streamuri cu LoL, și este, de asemenea, foarte activă pe rețelele sociale, inclusiv pe YouTube și Twitter, unde creează conținut despre make-up & fashion.
  • Sunsup (Franța): Cu un stil unic și pasiune pentru modă pe toate canalele sociale, Sunsup este un streamer francez care transmite în principal conținut Animal Crossing pe Twitch într-un mod distractiv și spontan.
  • HoneyPuu (Germania): Un streamer Twitch cunoscut în principal pentru gameplay-ul din League of Legends, HoneyPuu continuă să își dezvolte comunitatea datorită stilului său distractiv de streaming și interacțiunii regulate cu followers ei.
  • Nana (Coreea): În timp ce face streamuri în mod regulat despre League of Legends pe Twitch și YouTube, Nana este, de asemenea, pasionată de animație și desen, despre care face streamuri și postează și conținut VOD.
  • OwengeJuiceTV (U.K.): Îndepărtându-se de ceea ce înseamnă creare de conținut pe TikTok, OwengeJuiceTV a devenit streamer Minecraft și creator de conținut, creând cu preponderență pe canalul său într-un mod creativ un mix între momente cinematice pre-înregistrate și role-playing live într-un set-up Minecraft.

Blaustoise (S.U.A.): Fost game developer, devenit streamer, Blaus face streamuri în mod regulat pentru mai multe jocuri, Grand Theft Auto fiind cel preferat.

  • dish (S.U.A.): Conectându-se cu persoane similare prin streaming de gaming, dish a început inițial pe TikTok înainte de a se concentra pe Twitch, unde face streamuri cu Animal Crossing.
  • Dom2k (U.A.): Dom2k se concentrează pe streamuri legate de baschet, precum și pe crearea de conținut VOD și podcast în jurul NBA și are foarte mulți fani fideli care se conectează ca să urmească NBA2K și să afle tot ce e de aflat despre NBA.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TeamTommy și @TommyHilfiger.

 

# # #

 

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe ro.tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

 

My title page contents