TOMMY HILFIGER DEZVĂLUIE PROTAGONIȘTII CAMPANIEI TOAMNA 2024: PATRICK SCHWARZENEGGER ȘI ABBY CHAMPION

TOMMY HILFIGER DEZVĂLUIE PROTAGONIȘTII CAMPANIEI TOAMNA 2024: PATRICK SCHWARZENEGGER ȘI ABBY CHAMPION

TOMMY HILFIGER DEZVĂLUIE PROTAGONIȘTII CAMPANIEI TOAMNA 2024: PATRICK SCHWARZENEGGER ȘI ABBY CHAMPION – Pe fundalul iconic al orașului New York, campania prezintă cuplul de la Hollywood, proaspăt logodit, întruchipând spiritul optimismului american.

 

Tommy Hilfiger anunță că viitorul star din White Lotus, Patrick Schwarzenegger, și logodnica sa, supermodelul Abby Champion, sunt imaginea campaniei TOMMY HILFIGER Toamna 2024. Campania prezintă noile elemente esențiale de sezon, reimaginate cu energia vibrantă a orașului New York.

Campania oferă o privire asupra vieților tânărului cuplu la modă și îi prezintă îmbrăcați în interpretări contemporane ale pieselor clasice de tranziție. Chimia lor incontestabilă este surprinsă într-o serie de portrete care reflectă carierele lor de succes, stilul lor distinctiv și, mai presus de toate, interpretarea lor asupra conceptului de „pentru totdeauna și mereu.” Cu carismă și sofisticare în prim-plan, colecția inaugurează o nouă eră a stilului clasic american și a eleganței subtile.

„Patrick și Abby întruchipează cuplul puternic al noii generații,” a spus Tommy Hilfiger. „Legătura lor profundă, conexiunea reciprocă și sprijinul neclintit pe care și-l oferă unul altuia capturează spiritul de optimism care a fost întotdeauna motorul brandului nostru. Cu această campanie, sunt entuziasmat să introduc o nouă eră a stilului prep clasic, privit prin lentila aspirațională a acestui duo remarcabil.”

„Această campanie s-a simțit ca o reflectare intimă și autentică a relației noastre de până acum”, a spus Patrick Schwarzenegger. „Întotdeauna mă simt cel mai bine când Abby este alături de mine și purtând cea mai recentă colecție a lui Tommy, ne-am simțit confortabil, relaxați și clasici. Este o campanie atemporală și așteptăm cu nerăbdare o viață întreagă împreună”.

„Sunt obișnuită să lucrez în toată lumea, așa că să filmez cu Patrick și Tommy la New York s-a simțit ca și cum m-aș fi întors acasă”, a spus Abby Champion. „De-a lungul anilor, Tommy a redefinit stilul orașului, amestecând moștenirea cu modernul. Fiecare piesă avea un sentiment familiar și liniștitor, îmbunătățit cu țesături înalte și stil contemporan.”

 

Patrick Schwarzenegger și Abby Champion, care au început să iasă la întâlniri în 2015, au devenit rapid unul dintre cele mai la modă cupluri tinere de la Hollywood. De-a lungul relației lor, considerându-se suflete pereche s-au susținut reciproc, atât în ​​carieră, cât și în viața personală. Champion continuă să fie un model aclamat, care participă la fashion show-uri internaționale și apare în reviste de modă de top, în timp ce cariera actoricească a lui Schwarzenegger este în plină ascensiune, cu rolul său mult așteptat din White Lotus Sezonul 3 și American Sports Story: Aaron Hernandez realizat de Ryan Murphy. Cuplul a fost surprins în încântătoare portrete naturale realizate de Alasdair McLellan.

Colecția Toamna 2024 este inspirată de New York, casa stilului american clasic, canalizând spiritul unic al orașului cu o notă distinctivă Tommy. Continuând tradiția de a integra detalii atletice în fiecare colecție, gama de haine sport casual oferă reinterpretări contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu tăietură elegantă, pulovere cable-knit rafinate și polo-uri actualizate. Printre punctele de atracție ale sezonului se numără un palton modernizat din lână în nuanța camel, o geacă puffer supradimensionată în carouri elegante, precum și paltoane tip pea coat stilate în navy intens și jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity. Pulovere moi, cămăși Oxford clasice și sacouri croite cu măiestrie sunt create pentru a fi purtate în straturi, în timp ce mocasinii și ghetele Chelsea elegante sunt o declarație de versatilitate și eleganță cotidiană.

Colecția Toamna 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

# # #

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

 

My title page contents