TOMMY HILFIGER ORGANIZEAZĂ O VARĂ DE VIS ÎN CARAIBE LA „THE HILFIGER RESORT”

TOMMY HILFIGER ORGANIZEAZĂ O VARĂ DE VIS ÎN CARAIBE LA „THE HILFIGER RESORT”

TOMMY HILFIGER ORGANIZEAZĂ O VARĂ DE VIS ÎN CARAIBE LA „THE HILFIGER RESORT”. De-a lungul țărmurilor însorite din Canouan, oaspeții s-au cufundat în lumea vibrantă a luxului maximalist inspirat de celebrul stil „Prep with a Twist” al lui Tommy Hilfiger.

 

Tommy Hilfiger a întâmpinat personalități remarcabile din lumea modei, inovatori culturali, jetsetteri și căutători de aventură din familia Tommy la o escapadă de weekend prelungit la Soho Beach House Canouan în St. Vincent și Grenadine, în perioada 23-26 martie 2025. Cea mai recentă iterație a experienței anuale de vară a brandului a fost un loc de joacă paradisiac vibrant, în care zilele de plajă s-au estompat în ore de aur, totul în contextul unei preluări în roșu, alb și albastru a insulei tropicale.

„Pentru câteva zile de neuitat, Resortul Hilfiger (The Hilfiger Resort) a devenit inima brandului nostru, creând un cadru pentru povești autentice care se simt personale și puternice”, a declarat Virginia Ritchie, Global Chief Marketing Officer, Tommy Hilfiger. „Stilul de viață Tommy înseamnă întruchiparea unui spirit de optimism necruțător, îmbrățișarea perfectului imperfect și celebrarea încrederii în sine, exact așa cum ești. The Hilfiger Resort a fost cadrul ideal pentru o escapadă de vară eclectică realizată în stilul Tommy: fără efort, elegant și întotdeauna cu semnătura noastră asupra stilului clasic.”

Din familia Tommy și-a adus fiecare propriul spirit vibrant în viața de pe insulă, creând un colectiv de prieteni de petrecere pe care speri să îi întâlnești într-o escapadă de lux. Printre invitați s-au numărat vedetele campaniei de toamnă 2024: Patrick Schwarzenegger și logodnica sa, supermodelul Abby Champion, precum și Madelyn Cline, Lukas Gage, Michael Rainey Jr., Anupam Tripathi, Irene Kim, Laura Tobón, Vic Montanari, Calum Harper, Gabriella Brooks, Noel Robinson, Valeria Aguilar, Nicolas Vives, Angelina Frerk, Ryan Prevedel, Maïna Suarez, Dolma Lisa Dorjee și Iwana Cristal.

Codul vestimentar a fost la fel de fluid ca și compania, familia Tommy fiind îmbrăcată în ținute impecabile de vacanță și articole esențiale de vacanță must-have din viitoarea colecție de vară 2025 TOMMY HILFIGER. Inspirat de escapadele pe mare și de zilele nesfârșite, sezonul surprinde esența vestimentației rafinate de vară – făcută pentru momente de rafinament deosebit la piscină și relaxare pe plajă.

„Este o experiență incredibilă să fiu în Canouan cu Tommy – acest loc este un paradis al stilului și al rafinamentului”, a declarat Patrick Schwarzenegger. „Este atât de special să fiu aici cu Abby și mă tot gândesc la perioada în care am filmat The White Lotus. Este luxos și relaxant, doar că aici nu există niciun mister, doar o energie extraordinară și modă emblematică.”

De la cocktailuri pe ponton la scufundări în apele cristaline din Tobago Cays, oaspeții au îmbrățișat spiritul sezonului la fiecare pas. Un puls de ritmuri caraibiene a dat tonul, de la călătoria virtuozului Rodney Small prin soca, calypso, jazz și reggae, la spectacolul captivant al cântăreței de pop și R&B afro-caribian Sabrina Francis. Jeverson a adus energia în ultima seară cu un amestec de soul, funk și pop, în timp ce DJ Tjani a menținut dinamismul cu seturi realizate cu măiestrie pe tot parcursul săptămânii. În ultima seară a călătoriei, Tommy Hilfiger a organizat o cină intimă – un final potrivit pentru un weekend de ospitalitate de neegalat.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

# # #

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

My title page contents