Info

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

Tommy Hilfiger și Retromobil Club România prezintă Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025. Pe 15 noiembrie 2025, în Brașov, a avut loc evenimentul Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger care a adunat la start 15 vehicule istorice la bordul cărora s-au aflat echipaje de câte doi membri din toată țara

Tommy Hilfiger s-a alăturat ca partener al Retromobil Club România pentru organizarea primului raliu de regularitate din România dedicat vehiculelor istorice desfășurat în intregime noaptea, pe traseu în afara oraselor. Traseul a avut peste 150km, cu startul din Brașov (din fața mall-ului AFI Brașov) pe 15 noiembrie 2025, ora 17.00 și finish în orasul Covasna la ora 22:00.

Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger propune o plimbare nocturnă, cronometrată, cu mașini clasice: Plimbare, Pasiune si Patrimoniu. Mai mult, data aleasă și locul pentru start sunt semnificative – Brasov, 15 noiembrie. La raliu au participat 15 echipaje a câte doi membri fiecare, din întreaga țară, iar vehiculele istorice pe care le-au condus au vechimi de până la 60 de ani. Cel mai vechi vehicul înscris în competiție datează din 1965, iar cel mai nou din 1995. Printre echipajele înscrise au fost câștigători de Campionate de Regularitate, echipaje cu peste 30 de raliuri la activ, echipaje internaționale și 3 dintre cele 5 echipaje ale echipei naționale „Petre Cristea Heritage Rally Team Romania”, cei care în luna ianuarie vor reprezenta România la vestitul Raliu Monte Carlo Historique 2026.

Celor 30 de participanți la raliu, li s-au alăturat și sute de pasionați și colecționari de vehicule istorice din toată țara pentru a admira și a fotografia mașinile înainte de startul raliului.

Evenimentul organizat de Retromobil Club România a fost realizat în parteneriat cu Tommy Hilfiger, unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori încă din 1985. Fascinația designerului pentru sporturile cu motor a evoluat în decenii de implicare, brandul promovând o mai mare incluziune și redefinind modul în care moda apare pe circuit.

Premiile acordate câștigătorilor la finalul raliului au fost asigurate de Tommy Hilfiger și Retromobil Club România. Duminică, 16 noiembrie, în AFI Brașov a avut loc ceremonia de premiere în cadrul căreia au fost acordate trofee și premii echipajelor cu cel mai bun punctaj acumulat pe traseu și s-au oferit premii speciale mai multor categorii: echipajele mixte cu cele mai mici penalizări, echipajul de la bordul mașinii cu cea mai mare vechime (1965), echipajul mașinii venite de la cea mai mare distanță (Ungaria) și premiul pentru capacitate (cea mai mică cilindree).

Pasiunea, energia și spiritul innovator demonstrează cum, vreme de patru decenii, TOMMY HILFIGER și-a lăsat amprenta la intersecția dintre modă, artă, muzică, divertisment și sport.

Evenimentul este organizat de Retromobil Club România în parteneriat cu Tommy Hilfiger, cu sprijinul AFI Brașov.

Parteneri: Visit Covasna, Primăria Covasna, Castel Kálnoky, Complex Balnear Covasna, Chronofun.com

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @retromobil_club_romania și #Retromobil.

###

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com.  Conectați-vă cu  TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Retromobil Club România:

Înființată în 1998, Retromobil Club România este cea mai importantă organizație non-guvernamentală din România axată pe promovarea și îndrumarea intereselor mișcării vehiculelor istorice, promovând conservarea, restaurarea și utilizarea liberă și responsabilă a vehiculelor istorice.
Evenimentele organizate de Retromobil Club România permit publicului să vadă, să audă și să urmărească de aproape patrimoniul auto al României. Aceste evenimente au un caracter cultural contribuind la menținerea în stare optimă a unor vehicule istorice, precum și la cultivarea pasiunii de colecționare și restaurare a acestora.
Mai multe detalii despre Retromobil Club România pe retromobil.ro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Articles

Back to top button