Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, cunoscut pentru implicarea sa în promovarea unui stil de viață sustenabil și pentru investițiile continue în sprijinirea societăților și a cetățenilor, lansează campania Unilever – Tradiția de a face bine, cu ocazia aniversării a 30 de ani de la intrarea pe piața din România a primelor produse Unilever.
În România, povestea Unilever a început în 1991,odată cu primele importuri de produse. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reușind să dezvolte capacitatea de producție locală, să instruiască și să aibă grijă de bunăstarea angajaților și, de asemenea, să își extindă portofoliul de branduri și produse prin achiziția fabricii Betty Ice și a75% din Good People, compania din spatele brandului FRUFRU, două companii locale, dovadă a implicării companiei în societatea românească prin susținerea mediului de business local.
Prin campania Unilever30 – Tradiția de a face bine, compania sărbătorește cele mai importante momente din cei 30 de ani de activitate pe piața locală. În linie cu angajamentele globale, Unilever South Central Europe dezvoltă toate inițiativele și misiunile brandurilor pentru a răspunde nevoilor și specificului regiunii, în vederea atingerii unui impact local pozitiv pe termen lung.
Alături de acțiunile desfășurate pentru cetățenii și comunitățile din România, compania adresează și problemele cu care se confruntă țara noastră în ceea ce privește schimbările climatice și mediul înconjurător. Pentru a face o schimbare pozitivă, Unilever și Plantăm fapte bune în România au lansat în 2020 o acțiune amplă de împădurire, ce are ca scop plantarea a 300.000 de puieți până la sfârșitul anului 2022.
„Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când primele noastre produse au intrat pe piața din România. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei țări și o modalitate prin care ne dorim să marcăm momentul aniversar este plantarea a 300.000 de arbori – câte 10.000 pentru fiecare an petrecut în România până acum. Îi plantăm în sudul țării, într-o zonă puternic afectată de deșertificare. Fenomenul de deșertificare reprezintă o preocupare globală și suntem hotărâți să luptăm împotriva acestei probleme alături de un partener extraordinar, inițiativa Plantăm fapte bune în România. În același timp, folosim momentul aniversar ca o oportunitate de a ne implica mai mult în comunitățile locale și încercăm să fim acolo unde simțim și știm că este nevoie de noi – în viețile consumatorilor, prin produsele noastre pe care se bazează în fiecare zi și care le fac viața mai ușoară, mai bună, dar și în viețile comunităților vulnerabile unde simțim că este mai multă nevoie de ajutor pentru o schimbare în bine”, a declarat Ana-Maria Pâslaru, General Manager Unilever South Central Europe
Alături de Plantăm fapte bune în România, Unilever luptă împotriva unei probleme de interes global: fenomenul de deșertificare.
În 2020, 150.000 de arbori au fost plantați în județul Dolj, iar anul acesta au fost plantați încă 75.000 de arbori în aceeași zonă. Până la sfârșitul anului 2022, 300.000 de arbori vor fi plantați în zona de sud a țării.
Alături de inițiativa de plantare, proiectele de responsabilitate socială derulate de compania și brandurile Unilever în România în următorii ani vor sta sub umbrela Tradiția de a face bine.
Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrându-se pe branduri care au o misiune clară, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea în comunitate și investițiile pentru protejarea mediului, pentru grija față de cetățeni și angajați, dar și pentru investițiile în promovarea unui stil de viață echilibrat și sustenabil.
***
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.