- Dateio este singura companie din Centrul și Estul Europei ce oferă o platformă de marketing bazată pe date tranzacționale cu cardul și inovație bazată pe procesarea acestor date
- Este a doua colaborare locală, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021
Dateio, fintech înființat în 2013 în Praga, a dezvoltat o platformă de marketing bazată pe datele tranzacționale cu cardul ce le oferă clienților băncilor partenere oferte direct în aplicația lor de mobile banking. Cea mai recentă implementare a platformei este realizată în cooperare cu UniCredit Bank, sub programul ShopSmart. Disponibilă direct în aplicația de mobile banking a băncii, SmartBanking, aceasta oferă beneficii clienților sub forma ofertelor de tip cashback de la parteneri locali și internaționali.
Noua tehnologie oferă clienților băncii o experiență superioară, permisă prin capabilitățile de analiză avansată a datelor. Compania prioritizează inovația, colaborând în prezent cu peste 10 instituții financiare internaționale care îi permit să ajungă cu ofertele comercianților parteneri la 1.2 milioane de clienți în România și peste 3.5 milioane în Europa Centrală și de Est.
Până în prezent, Dateio a intermediat un total de peste 12 milioane de euro în beneficii către clienții băncilor partenere, datorită rețelei de peste 300 de comercianți parteneri în țările în care activează.
„Lansarea parteneriatului cu UniCredit Bank în România este un pas important pentru noi pe piața locală, fiind a doua bancă cu care avem o colaborare aici, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021. Vedem în continuare un interes crescut din partea altor bănci din piață pentru platforma noastră ce oferă clienților un mai bun value proposition și crește engagement-ul lor cu banca. În același timp, comercianții noștri parteneri vor ajunge cu ofertele lor la un număr mai mare de clienți, cu un mecanism de marketing bazat pe rezultate, ceea ce îi va ajuta să își îndeplinească obiectivele prin campanii mai eficiente. Avantajul soluției noastre e dat de posibilitatea de a targeta precis clienții, pe baza comportamentelor lor reale de consum și atribuire exactă a unui canal digital în magazine fizice – ambele caracteristici fiind unice acestui canal de marketing,” a spus Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio.
Dateio este singura companie din Centrul și Estul Europei ce oferă o platformă de marketing bazată pe date tranzacționale cu cardul și inovație bazată pe procesarea acestor date.
În plus, compania este în curs de lansare a soluției sale pe piețele din Austria, Ungaria și Croația, ceea ce va conduce la creșterea portofoliului de clienți pana la 6-7 milioane de clienți. In același timp, Dateio urmărește extinderea prezenței sale și în alte țări din Vestul Europei.