TOMMY HILFIGER ANUNȚĂ COLABORAREA DINTRE TOMMY JEANS ȘI SUPERVSN STUDIOS – Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Supervsn Studios din Los Angeles. Lansat pe 10 iulie, Tommy x Supervsn face cinste originilor ambelor brand-uri conduse de comunitate și celebrează țesutul multicultural al SUA, susținând următoarea generație de creativi americani.
Fondatorul Supervsn, Gavin Mathieu, a înființat studioul pentru a susține ideile creativilor din comunitățile subreprezentate. O viziune incluzivă reflectată în modul în care Tommy Hilfiger și-a deschis primul magazin, People’s Place, un spațiu în care oamenii din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de modă, artă, muzică și divertisment.
„Am fondat brand-ul cu incluziune în inima sa, ca un loc care îi întâmpină pe toți”, spune Tommy Hilfiger. „Supervsn îmi oferă o mare speranță pentru viitor, împuternicind diverși creativi. Suntem mândri să lansăm o colecție alimentată de comunitate și de optimism.”
Colecția și campania reprezintă o Tapiserie a Americanei (Tapestry of Americana) – o sărbătoare a modului în care comunitățile se unesc pentru a modela cultura.
Conceptul reflectă o viziune plină de speranță pentru SUA și un îndemn către creativi de a proiecta lumea pe care doresc să o vadă.
„Tommy x Supervsn este o sărbătoare a multiculturalismului american”, a spus Gavin Mathieu. „Un tribut adus oamenilor de culoare responsabili pentru crearea Americii, recunoscând că singura modalitate de produce schimbarea este să lucrăm împreună, îmbinând viziuni creative în moduri armonioase.”
Colecția este supradimensionată, cu efect washed out și reflectă o stare de spirit din Los Angeles. Culorile decolorate, dar luminoase, vorbesc un limbaj al optimismului relaxat, inclusiv pantalonii scurți confecționați dintr-un amestec de camos și tie-dye. Jachetele, tricourile și un hanorac din material franțuzesc prezintă un simbol pentru noua Americana – o clapetă pe logo-ul Tommy în roșu, alb și albastru american, remixat cu culorile drapelului panafrican. Declarațiile îndrăznețe includ „Aveți încredere în VSN, nu în algoritm”, încurajând creatorii să-și prețuiască progresul, să creeze dintr-un loc de încredere și să ignore zgomotul exterior.
Campania prezintă familia creativă Supervsn și invită publicul să se implice în realizarea Tapiseriei Americanei (Tapestry of Americana), îndreptând atenția către comunitățile și culturile care au inspirat colecția. Un video realizat de Cole Santiago și Gavin Mathieu însuși prin care se intră în culise pentru a vedea expresii contemporane ale celor care realizează serigrafii, cusături, caligrafii și fotografii, toți lucrând la colaborare, aducând viziunile lor în realitate. Fotografiile de Jack Bool se concentrează asupra unei lumi multiculturale văzute prin lentila comunității creative extraordinare a Supervsn.
Colecția este acum disponibilă exclusiv pe tommy.com și supervsn.com. Alăturați-vă comunității TOMMY JEANS pe rețelele sociale prin @TommyJeans, @Supervsn, #TommyJeans și #TommyxSupervsn.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
Despre SUPERVSN STUDIOS
Supervsn Studios este un spațiu creativ și colectiv care se concentrează pe crearea de produse, conținut și experiențe care să inspire creativitate. Definit prin intersecția dintre CREATIVITATE și REALITATE, când ENERGIA devine IDEE, iar o IDEE devine REALITATE.