Verdino își redefinește imaginea printr-un rebranding fresh și autentic

Verdino își redefinește imaginea printr-un rebranding fresh și autentic

Verdino își redefinește imaginea printr-un rebranding fresh și autentic. Verdino, pionierul pentru produse pe bază de plante alternative la carne, anunță cu entuziasm o nouă strategie de rebranding ce are ca scop consolidarea poziției sale pe piață, redefinirea valorilor și așteptărilor consumatorilor.

Noua identitate de brand a fost definită pe baza insight-urilor relevate din studiul propriu realizat în 2024, care a oferit o perspectivă concisă asupra percepției obiceiurilor de consum în privința produselor vegetale. Rezultatele acestuia au evidențiat interesul crescut al consumatorilor pentru sănătate și diete echilibrate care includ produse cu legume sau bazate pe diferite tipuri de proteine vegetale, care sunt ușor de integrat în rutina zilnică și au un impact pozitiv asupra stării de bine.

Zâmbetul Verdino – Gustul care te face fericit!

Noul logo, un zâmbet larg, reprezintă nu doar bucuria de a mânca bine, ci și satisfacția de a face alegeri bune pentru tine și pentru planetă.

Acesta este completat de sloganul clar și memorabil, Live. Life. Green, mesaj ce creează o conexiune emoțională cu consumatorii, dar mai ales reflectă perfect valorile brandului- angajamentul față de un stil de viață echilibrat, sustenabil, conectat la natură: Verdino te face să zâmbești și să te simți bine când mănânci!, Te simți bine când îți plac gustul și ingredientele, Te simți bine când te gândești la animale, la mediul înconjurător, la viitor, la propria persoană!   

Totodată, prin actualizarea portofoliului, atât în ceea ce privește rețetele, cât și designul ambalajelor – acum mai atractive și moderne – Verdino transmite mai evident, beneficiile produselor sale: conținutul ridicat de proteine, vitaminele și mineralele adăugate.

După un proces complex de înțelegere a obiceiurilor de consum, lansarea unei noi imagini de brand Verdino marchează un moment important în călătoria noastră! Verdino înseamnă mai mult decât produse vegetale – este o experiență autentică de gust, așa cum au declarat consumatorii în studiul nostru.

Rebrandingul Verdino marchează o nouă strategie de portofoliu, prin care ne propunem să trecem dincolo de imitarea produselor tradiționale pe bază de proteină animală și să dezvoltăm produse proprii, mai ușor de recunoscut și de integrat în obiceiurile alimentare ale consumatorilor. Ne concentrăm pe crearea unor alimente bazate pe un mix de proteine vegetale, îmbogățite cu vitamine și minerale, care au câștigat tot mai multă popularitate în ultimii ani și pot deveni o parte naturală a dietei zilnice.

Proteinele, vitamina B12, fierul și zincul sunt nutrienți esențiali, adesea deficitari într-o dietă preponderent vegetariană. Noile produse Verdino sunt concepute pentru a oferi un aport echilibrat, contribuind astfel la o alimentație completă și nutritivă, păstrând în același timp gustul consacrat și apreciat de consumatorii noștri.

Prin actualizarea portofoliul Verdino și, implicit prin noul design de ambalaj, intenționăm să fim mai mult decât un brand de hrană vegetală –  să fim inspirația din fiecare farfurie, prima alegere pentru cei care caută o alimentație echilibrată, sustenabilă și plină de savoare.’’, a declarat Celina Condorovici, Marketing Director, Verdino Green Foods.

#Depost, #BunTotAnul

Pe piața din România, produsele vegetale sunt, în mod tradițional, asociate și consumate cu precădere în perioadele de post. Verdino recunoaște această tendință și răspunde nevoilor consumatorilor printr-un portofoliu variat de produse pe bază de proteine vegetale, ce pot fi integrate în orice context culinar.

Sub hashtag-urile  #DePost și #BunTotAnul, Verdino promovează integrarea produselor vegetale în alimentația zilnică, oferind alternative delicioase și echilibrate nutrițional, indiferent de sezon.

Cu Verdino, fiecare masă înseamnă mai mult decât gust – înseamnă o viață echilibrată, sustenabilă și un stil de viață responsabil.

 

Despre Verdino

Verdino este un brand românesc al companiei Verdino Green Foods, din județul Alba, lansat în 2019, dedicat produselor vegetale pe bază de proteine vegetale.

Portofoliul Verdino cuprinde o gamă variată de produse pe bază de legume (Șnițel cu legume, Batoane cu legume, Chifteluțe cu legume), produse bogate în proteine (PROtein® Burger, Cârnăciori, Chifteluțe), panetate ready to eat și ready to cook și mezeluri.

Produsele Verdino se găsesc în marile lanțuri de hypermarketuri și supermarket-uri, și rețelele cash & carry: Auchan, Carrefour, Kaufland, Mega Image, Remarkt, Metro, Selgros, precum și în rețelele online, Freshful, Bringo și Sezamo.

Mai multe detalii despre produsele Verdino pe www.verdinofoods.com și pe platformele de socializare Facebook, Instagram și TikTok.

My title page contents