Info

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim 

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim 

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim. Calvin Klein lansează cea mai nouă campanie pentru denim, avându-l ca protagonist pe ambasadorul brandului Jung Kook, membru al celebrei trupe BTS, reînnoind parteneriatul său cu brandul prin stiluri îndrăznețe și de impact.

Bazată pe mișcare și performanță, campania – fotografiată de renumitul fotograf Mert Alas – arată prezența impunătoare a lui Jung Kook pe scenă și transmite energia care l-a transformat într-un simbol global. Concepută pentru a sărbători intensitatea reînnoită a parteneriatului său cu brandul, campania îl prezintă pe Jung Kook printr-o nouă lentilă care surprinde puterea sa de star.

Pe fundalul melancolic al orașului New York și pe coloana sonoră a piesei „Block Rockin’ Beats” a formației The Chemical Brothers, videoclipul îl urmărește pe Jung Kook în timp ce cucerește orașul cu încredere. Ancorată în denimul caracteristic Calvin Klein și în articolele de bază ale sezonului, inclusiv ținute elegante din denim și o jachetă de piele cu guler din blană de oaie, campania surprinde stilul urban cool cu o notă sofisticată – atribute pe care atât Jung Kook, cât și Calvin Klein le întruchipează.

„Știu că fanii mei au așteptat cu nerăbdare această revenire și mă bucur foarte mult să port din nou denimul iconic al brandului. Energia de pe platourile Calvin Klein este întotdeauna incredibilă, iar această ședință foto nu a făcut excepție – abia aștept să văd campania lansată în lume”, a declarat Jung Kook.

Cea mai recentă colecție de denim Calvin Klein transmite un stil cool și lejer, cu o notă specifică anilor ’90. Emblema CK reinterpretează monograma caracteristică a brandului într-un model imprimat pe toată suprafața, care conferă o energie grafică blugilor și jachetelor trucker. Blugii Darted Carpenter Jean au o siluetă inspirată de stilul utilitar, cu cusături contrastante, creând un look îndrăzneț din denim dublu atunci când sunt asortați cu jacheta Darted Workwear Jacket. Un stil remarcabil pentru acest sezon, blugii Barrel Jean au talie joasă, croială lejeră și picior conic, putând fi asortați cu jacheta 90s Trucker Jacket din  și tricoul Matchbox Tee pentru un look casual, dar coerent. Iconicii blugi 90s Straight Jean sunt reinterpretați prin finsaje premium, inclusiv variante vintage și nuanțe închise, concepute pentru un stil versatil.

Campania s-a lansat pe 28 octombrie 2025, iar conținutul poate fi văzut pe canalele social media @calvinklein. Noile modele de denim Calvin Klein sunt acum disponibile în magazinele Calvin Klein din Bucuresti Mall Vitan, Băneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanța și Promenda Craiova.

Campaign Credits:

Regizată și fotografiată de Mert Alas

 

Editorial Credits:

Calvin Klein

 

Social: @calvinklein

Despre Calvin Klein:  

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre branduri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024. Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator în domeniul platformelor digitale emergente și al campaniilor de marketing moderne.

Despre SARKK:

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

 

 

 

 

 

Related Articles

Back to top button