Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Amintirile de sărbători contribuie la formarea alegerilor noastre în materie de gustări

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Amintirile de sărbători contribuie la formarea alegerilor noastre în materie de gustări
- Pentru mulți consumatori, gustările reprezintă unele dintre cele mai prețioase experiențe din copilărie.
- Obiceiurile legate de gustări devin adesea adânc înrădăcinate în tradițiile familiale și sunt transmise din generație în generație.
Pe măsură ce se apropie sezonul sărbătorilor, tradițiile dragi și amintirile nostalgice din copilărie ne influențează profund alegerile în materie de gustări, conform rezultatelor celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™ publicat de Mondelēz International.
Dezvoltat în parteneriat cu Harris Poll, sondajul „State of Snacking” urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele recente ale sondajului arată că tradiția și sentimentul de conexiune modelează obiceiurile de a lua gustări la nivel global.
- Conectați prin gustări: 76% dintre consumatori sunt de acord că: „Unele dintre cele mai frumoase amintiri din copilărie includ o gustare cu părinții mei”.
- Împărtășirea tradiției: 78% dintre consumatorii globali se bucură să împartă cu alții gustările lor preferate din copilărie.
- Gustările depășesc generațiile: 73% dintre consumatorii globali sunt de acord că există anumite gustări pe care familia lor le consumă și care au fost transmise din generație în generație.
„Gustările înseamnă mai mult decât satisfacerea unei pofte – este vorba despre accesarea amintirilor dragi și despre crearea unor legături mai profunde, în special în timpul sărbătorilor”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Fie că este vorba de recrearea amintirilor din copilărie sau de stabilirea unor noi ritualuri, gustările joacă un rol central în celebrarea sărbătorilor și consolidarea legăturilor.”
Mondelēz International continuă să ofere o gamă de produse care fac parte din tradițiile familiale de generații. Concluzii suplimentare din raportul State of Snacking pot fi descărcate din link-ul www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe X la adresa www.x.com/MDLZ.







