Auchan extinde programul „O nouă viață” și deschide al treisprezecelea magazin cu haine pre-purtate – Auchan România extinde proiectul de economie circulară a hainelor și deschide al treisprezecelea shop-in-shop „O nouă viață by Auchan” în incinta hipermarketului Auchan Titan, din București. Compania încurajează astfel consumul responsabil și contribuie la un viitor mai sustenabil, prin încurajarea clienților de a achiziționa haine care au mai fost îmbrăcate, oferindu-le astfel o nouă viață.
Deschis printr-un parteneriat cu lanțul de magazine LaMajole, spațiul dedicat din incinta hipermarketului dispune de o suprafață de 45 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile produselor variază între 12 și 350 lei.
Proiectul „O nouă viață” s-a bucurat de un real succes încă de la lansare și reprezintă o premieră pentru piața locală de retail, fiind una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon, prin intermediul căreia hainele deja purtate sunt reutilizate. În primul an de la lansare, prin proiectul O nouă viață au fost comercializate peste 200.000 de articole, cele mai populare în rândul clienților fiind bluzele, gecile și rochiile pentru damă.
O nouă viață by Auchan este disponibil în prezent în hipermarketurile din București Drumul Taberei, Timișoara Nord, Oradea, Pitești Bradu, Sibiu, Craiova Electroputere, Deva (deschise cu ajutorul partenerului Monique Investment) și din Cluj Nord, Târgu Mureș Sud, Brașov Coresi, Ploiești și București Pallady și Titan, deschise în parteneriat cu LaMajole.
Auchan vizează în continuarea extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile.
Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu 186 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 148 de magazine de proximitate MyAuchan, din care 140 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre proiectele pe care compania le-a desfășurat se numără plantarea a 100.000 de copaci prin proiectul Mobilizatron, realizarea filmului “România neîmblânzită”, primul documentar despre natura României, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienții cu forme noncritice de Covid-19. În prezent, Auchan are mai multe proiecte active: Zero Risipă, Programul național de colectare a uleiului uzat, Programul de Sustenabilitate Personală, precum și multe alte acțiuni menite să ajute mediul înconjurător și societatea.