Vara aceasta, persoanele pasionate de shopping sunt întâmpinate cu reduceri și premii garantate, la ParkLake Shopping Center. Timp de o lună, în perioada 20 iulie – 20 august, campania de Summer Sales derulată în centrul comercial ParkLake aduce discount-uri de până la 70% la o gamă variată de produse, dar și 3500 de vouchere în valoare de 50 de lei fiecare pentru cumpărăturile de minim 250 de lei.
Fie că alegeți să vă înnoiți garderoba cu ținute de vară de la cele mai cool branduri vestimentare, fie că sunteți pasionați de accesorii, încălțăminte și genți, lectură, make-up și multe altele, la ParkLake găsiți produsele ideale la prețuri speciale. Și totul în deplină siguranță, pentru o vară așa cum vă doriți.
Campania de reduceri este parte din programele dezvoltate de către centrul comercial ParkLake în această perioadă pentru a veni în întâmpinarea comunității din care cu toții facem parte și pentru a fi alături de aceasta, sprijinind un stil de viață activ, cât mai apropiat de cel cunoscut înainte de pandemie, însă ținând totodată cont de schimbările produse și măsurile de precauție necesare.
În acest sens, ParkLake Shopping Center a verificat și certificat procesele curente de igienă și curățenie în parteneriat cu SGS, liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării, obținând astfel Standardul de Evaluare SGS pentru Igienă și Dezinfectare. Acest lucru confirmă respectarea strictă a protocoalelor și reglementărilor de ultimă generație aplicabile, asigurând în acest fel sănătatea și siguranța vizitatorilor, chiriașilor, furnizorilor și a angajaților centrului comercial.
În plus, ParkLake Shopping Center a dezvoltat o serie de programe speciale, adaptate contextului actual, sub conceptul în siguranță #nudoaracasă. Astfel, vizitatorii se vor putea bucura în continuare de cumpărături, având chiar posibilitatea de a decide momentul vizitelor în funcție de cât de intens este traficul în centrul comercial. Printr-o simplă accesare a website-ului acestuia, se poate acum afla numărul vizitatorilor la momentul respectiv, încadrat în trei categorii – verde – trafic scăzut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Verificând în acest fel starea traficului din mall, clienții pot alege informat momentul la care doresc să își planifice vizita în centrul comercial.
Astfel, printre măsurile principale de siguranță implementate, adresate vizitatorilor, se numără și instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial, accesul la dispensere cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale (intrări în mall, zona de restaurante, coridoare, etc), stabilirea unui flux clar de circulație în mall, precum și implementarea unor noi sisteme de semnalistică și informare menite să transmită vizitatorilor măsurile de protecție și conduita recomandate în interiorul centrului comercial.
Cumpărăturile de vară aduc și în acest an premii și reduceri surprinzătoare la ParkLake, totul în siguranță deplină.
Detalii despre campaniile ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.
Despre ParkLake Shopping Center
ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care îmbină într-un mod armonios natura și shoppingul. Designul modern combină elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natură − Familie și oferă oportunități excelente de petrecere a timpului liber în cadrul spațiilor de relaxare, de joacă, precum și locuri în care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrând.
Proiectat după cele mai înalte standarde internaționale, înconjurat de natură și situat în apropierea Parcului Titan, ParkLake oferă cea mai bună selecție de branduri disponibile pe piață și servicii de înaltă calitate într-un mediu eco-friendly și o atmosferă încântătoare.
Mai multe informații despre ParkLake Shopping Center găsiți la: www.parklake.ro.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște și Botoșani.
Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varșovia, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.
Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice în și din orașul lor. În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16.3 milioane de produse de la cei 1500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1.7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.
Toți curierii Glovo respectă cu strictețe măsurile de siguranță, pentru sănătatea clienților lor.