Calvin Klein prezinta noua campanie Menswear Primavara 2024, cu Idris Elba in rolul principal – Calvin Klein prezinta a doua parte a campaniei Primavara 2024, cu actorul si muzicianul Idris Elba in rol principal, care este se afla la prima colaborare cu brand-ul.
Filmata de Mert Alas, campania il arata pe Idris in cele mai rafinate stiluri de primavara Calvin Klein. Cand vine vorba despre imbracamintea pentru exterior, Trench-ul Clasic, Jacheta Camasa Cu Fermoar Seersucker si materialele premium din care este realizata Jacheta Bomber Din Satin, ofera o interpretare sofisticata a optiunilor la indemana pentru un layering de zi cu zi. Noul Costum Slim introduce o silueta eleganta, si mai multe interpretari la nivel de textura – lana, satin si bumbac. Minimalismul original si lejer, specific Calvin Klein, se face simtit in aceasta noua colectie, Primavara 2024, prin croiul modern, materiale fine, produse premium dedicate barbatilor.
Campania Primavara 2024 exploreaza universul Calvin Klein, evidentiind talente dinamice in viniete independente care le accentueaza individualitatea, le deblocheaza increderea si dezvaluie intregul stil de viata Calvin Klein. Stay tuned pentru urmatorul capitol.
Credit Campanie:
Imagine: Mert Alas
Stilist: Emmanuelle Alt
Credit Editorial: Calvin Klein
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.
Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global.