Cosmin Dragomir, Domeniul Bogdan și FNDA, campanie editorială de promovare a noii generații de chefi

Cosmin Dragomir, Domeniul Bogdan și FNDA, campanie editorială de promovare a noii generații de chefi

Cosmin Dragomir, Domeniul Bogdan și FNDA, campanie editorială de promovare a noii generații de chefi – Jurnalistul Cosmin Dragomir împreună cu Domeniul Bogdan și Federația Națională a Degustătorilor Autorizați (FNDA) au demarat în comun o campanie publicistică prin care se dorește promovarea tinerilor chefi de azi cu potențial să ajungă marii chefi de mâine.

Seria de interviuri-chestionar va fi publicată pe blogul cosmindragomir.ro la final, unul dintre chefii participanți va câștiga un curs de somelier oferit de FNDA prin tragere la sorți sau după votul publicului.

„În urmă cu mai mult de zece ani, pe când la televizor vedeai doar o mână de chefi mi-am dat seamă că în țară sunt mii și că, unii dintre ei sunt foarte buni dar nu au parte de promovare. I-am căutat și am scris despre ei. Cu mulți am rămas prieten, cu unii chiar la cataramă. Acum, prin această inițiativă susținută de Domeniul Bogdan și FNDA, mă întorc cumva la începuturi și încerc să promovez o nouă generație de chefi cu potențial sau care deja performează. Sunt chefi astăzi, dar mulți dintre ei or să fie marii chefi de mâine. Am o listă care conține deja câteva zeci de nume, mulți dintre ei fiind recomandați de chefi sau horecari cu experiență. Sper ca această campanie editorială să le fie de folos. Menționez că toți cei intervievați vor răspunde la același întrebări. Aștept și alți actori comerciali – în special din HoReCa să se alăture demersului”, declară Cosmin Dragomir.

„Îl ştim pe Cosmin Dragomir din vremea în care foarte puţini scriau despre mâncare. El a făcut şi face mereu asta cu pasiune, talent şi poftă. Când nu scrie, mănâncă şi bea. Citeşte şi face planuri. Ba să mai scrie o carte, de data asta despre ciorba de burtă, ba să finalizele Enciclopedia Sarmalelor. E neobosit, plin de idei, înconjurat de oameni faini. Genul care îşi bagă nasul peste tot, dar cu folos. Mai ales în oalele cu mâncare şi paharele cu vin. Aşa că, atunci când am auzit despre noul lui proiect, prin care vrea să promoveze noua generaţie de chefi ai României, am zis imediat «Prezent!» Pentru că ne place ideea, pentru că şi noi iubim chefii talentaţi ai României şi credem că viitorul îl fac oamenii faini din jurul nostru. Abia aşteptăm poveştile lor! La un pahar cu vin, de la Domeniul Bogdan.”, declară Oana Stan, director de marketing Domeniul Bogdan

„Mă bucură foarte mult inițiativa colegului Cosmin Dragomir, căruia îi mulțumesc pentru includerea în această campanie de publicitate a tinerilor Chefi, deoarece obiectul de activitate al FNDA prevede și răspândirea analizelor senzoriale în rândului personalului care deservește ospitalitatea din domeniul HORECA. Sunt convins că putem să ne aducem aportul la creșterea calității produselor prin ridicarea calității ingredientelor dar și prin aplicațiile diferite, foarte utile, pentru un control precis al conservabilității calității alimentelor ”. spune Marian Timofti președinte FNDA.

My title page contents