Dan Volentir este noul Director General al Hotelului Crowne Plaza din București

Dan Volentir este noul Director General al Hotelului Crowne Plaza din București – Din iulie, Hotelul Crowne Plaza Bucharest, parte integrantă a celui mai mare grup hotelier românesc, ANA Hotels, are un nou Director General, pe Dan Volentir, care, până acum, a ocupat poziția de Regional Business Development Director la ANA Hotels Head Office.

„Este unul dintre cele mai provocatoare roluri pe care l-am avut până acum”, punctează Dan Volentir. „Să fii acum directorul unui mare hotel, industria ospitalității fiind una dintre cele mai afectate de pandemie, este azi o misiune complexă. Sunt o fire pozitivă și îmi păstrez optimismul, chiar și în cele mai provocatoare situații. Trecem printr-o perioadă nouă, în care trebuie să te concentrezi pe oportunități, deoarece business-ul așa cum îl știam noi până acum 5 luni, s-a schimbat radical. Azi, adaptarea este cuvântul de ordine”, subliniază Dan Volentir.

Dan Volentir are o experiență vastă în industria ospitalității, a activat timp de 8 ani în sfera operațională a lanțului hotelier Hilton International în Germania, Bulgaria și România, ocupând poziția de Revenue Manager.

În 2005, a intrat în grupul hotelier ANA Hotels, ca Director General al celor trei unități de cazare din Poiana Brașov, unde a reușit o creștere semnificativă a profitabilității, implementând sisteme noi de operare, cât și concepte moderne în aria food & beverage.

La început de mandat, în calitate de Director General la Crowne Plaza București, Dan Volentir, își propune să mențină standardele de calitate, astfel încât hotelul din Șos. Poligrafiei să rămână în continuare prima opțiune pentru organizarea de evenimente. „Avem un atuu puternic în fața altor locații din București: beneficiem de terase și grădini generoase, de spații largi în aer liber, unde se poate respecta distanțarea fizică. Tot în această direcție, ca să putem aplica normele impuse de autorități, am deschis o terasă nouă în mijlocul grădinii imense a hotelului – Pine Garden Cafe.

La Crowne Plaza, punem la dispoziția clienților 3 terase, dintre care 2 sunt acoperite – deci avem soluții și pentru vreme nefavorabilă – unde se desfășoară conferințe de presă, întâlniri restrânse, aniversări – și, desigur, noua terasă – grădină, Pine Garden Cafe. Cum inovația ne caracterizează, am adaptat serviciile la nevoile oaspeților, așa că am dezvoltat concepte noi că de ex „Bussiness lunch”, „After work social time”, în fiecare joi seara, prânzul de Duminică alături de familie sau prieteni, cu diferite tematici, sau noul trend de întâlniri de afaceri, venit direct din Silicon Valley, folosit de mari companii străine – „bussiness deals în the park”/ ”întâlniri de afaceri în parc”.

La Crowne Plaza avem acest avantaj, al grădinii spațioase, răcoroase, unde este o placere să te plimbi, sau să iți savurezi cafeaua la terasa, în timp ce discuți pe diferite subiecte de bussiness. Toate serviciile, bineînțeles, sunt derulate conform dispozițiilor de siguranță sanitară în vigoare, dar păstrând atmosferă intimă, calmă și plăcută.”, conchide noul Director General.

Hotelul Crowne Plaza Bucharest este parte integrantă a celui mai mare grup hotelier românesc, ANA Hotels. La rândul ei, compania operează și alte hoteluri:  Athenee Palace Hilton din București, trei unități hoteliere la Poiana Brașov – Sport, Bradul și Poiana – și Hotelul Europa cu centrul SPA ANA Aslan Health Spa, din Eforie Nord.

În 2019, compania ANA HOTELS a avut o cifră de afaceri de 166 milioane de lei. ANA Hotels, la fel că și alți hotelieri, a fost nevoită să își închidă toate unitățile pe care le operează, timp de 3 luni, din martie până în iunie. Singura excepție? Crowne Plaza Bucharest. Locația a funcționat și în timpul lockdown-ului, conform cerințelor autorităților: cu serviciile de cazare cu room-service și comenzi online de mâncare.

 

 

 

My title page contents