Flavours obține cea mai bună cifră de afaceri de până acum și extinde gama de experiențe și servicii oferite clienților corporate – Grupul Flavours obține anul acesta cea mai mare cifră de afaceri de până acum, peste 10 milioane de euro, dublând cifra de afaceri de anul trecut și poziționându-se la un nivel mai ridicat decât cel atins înainte de debutul pandemiei. Creșterea cifrei de afaceri este rezultatul proiectelor de amploare, al unei strategii ambițioase și al curajului de a testa soluții și direcții noi, dedicate preponderent clienților corporate, cărora grupul își propune să le livreze experiențe culinare complete și memorabile.
Astfel, cu o investiție de peste 2 milioane de euro estimată până la final de 2022, realitatea a depășit previziunile grupului Flavours. Deși pentru 2022 targetul a fost de 7 unități noi, până la final de an se vor fi concretizat nu mai puțin de 10, din care 6 sunt deschise deja, iar restul urmează a fi deschise la final de 2022 – început de 2023 în București, Cluj și Timișoara. În total, grupul Flavours a deschis până acum 23 de locații, iar ritmul de creștere se va menține în perioada următoare.
„Oamenii au nevoie de interacțiune, își doresc socializare, iar scopul nostru este să le oferim aceste lucruri la cel mai înalt nivel. Suntem acolo pentru clientul nostru corporate, oriunde se află el și răspundem așteptărilor lui. Să fii dinamic, să găsești soluții și să îmbrățișezi schimbarea este vital în această zonă de business, o condiție fără de care evoluția nu este posibilă. În cazul nostru, ce s-a schimbat este focusul – acum vizăm și alte tipuri de locații, nu doar clădiri de birouri, chiar dacă lucrurile merg foarte bine pentru noi în acest segment. Anul acesta am accesat în premieră o nouă zonă, prin restaurantul Bruto, deschis în Cluj-Napoca, un restaurant à la carte, extrem de bine primit de public”, a declarat Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.
Provocări și parteneriate strategice de amploare în derulare
Rezultatele spectaculoase obținute de grupul Flavours se datorează și colaborărilor cu evenimente de amploare, un pilon strategic pentru grup, ce reflectă reputația și imaginea brandurilor în industrie. Astfel, Flavours este deja un partener constant pentru UNTOLD, cel mai mare festival de muzică din România, unde a asigurat cateringul pentru echipa și artiștii prezenți la cele mai recente cinci ediții ale evenimentului, dar și pentru Jazz In The Park și turneele Transylvania Open.
Grupul Flavours a asigurat și serviciile de catering pentru VIPs, pentru voluntari și un punct de vânzare pentru public la Campionatele Europene de Înot pentru Juniori 2022 și la Campionatele Europene de Sărituri pentru Juniori 2022.
Totodată, Flavours este unul dintre furnizorii acreditați să presteze servicii de catering în cadrul celei
de-a 21-a ediții a ITU (Conferința Plenipotențiarilor Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor), un eveniment major pentru sectorul tehnologiei informației și telecomunicațiilor la nivel mondial, al cărui coordonator este ANCOM (Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații). Evenimentul se desfășoară în București timp de 3 săptămâni, în perioada 26 septembrie – 14 octombrie, și reunește la Palatul Parlamentului circa 2.900 de delegați din 182 de state membre.
Tot anul acesta, grupul Flavours a adăugat în portofoliu un nou partener, Lidl România, prin operarea zonei de food pentru angajații din sediul central, care se pot bucura astfel de experiența Stradale.
„Indiferent de conceptul dorit, de complexitatea lui sau de numărul de participanți, Flavours este aici pentru a răspunde oricărei provocări din segmentul de catering și pentru a livra experiențe unice, impecabile. Inovația, know-how-ul de care dispunem și cele mai noi tehnologii în domeniu transformă Flavours în prima opțiune de pe piață și în răspunsul corect, oricare ar fi provocarea culinară”, completează Bogdan Tiu, Director General Flavours Group.
În ceea ce privește componenta de dezvoltare, pe lângă clădirile de birouri, acum sunt în vizorul grupului Flavours și alte tipuri de destinații, construcții cu personalitate, cu poveste, cum este Record Park, unde a fost deschis restaurantul Bruto, sub noul concept al grupului. Experiența Flavours poate fi livrată în zone variate, precum școli, spitale private și mari corporații. De altfel, Flavours poate răspunde oricăror cerințe de colaborare, având soluții atât pentru zonele de mic dejun (Mitzu), de prânz (Stradale) și cină à la carte (Bruto), cât și posibilitatea de a livra orice, oriunde, pentru evenimente private sau de amploare, în target fiind toți clienții în căutare de experiențe unice.
Despre Flavours Group
Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360o pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara. În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București, Cluj și Timișoara, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA sau Senatul României.
Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației, însă a adăugat elemente de pop art care aduc locului un aer fresh, fiind dezvoltat în jurul conceptului Flavours from around the world.
În toți cei peste 20 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin prisma serviciilor oferite de fiecare brand în parte.