GEORGE RUSSELL POARTĂ NOUA TOMMY HILFIGER COLLECTION, PRIMĂVARĂ 2023, ÎN BAHRAIN – Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1 Mercedes-AMG PETRONAS, George Russell, a purtat Tommy Hilfiger Collection, sezonul de primăvara 2023, la Marele Premiu al Bahrainului pe 2 martie 2023. George Russell poate fi văzut purtând o pereche de pantaloni scurți în dungi cu croială relaxată și un tricou half-zip cu mânecă lungă și emblema Tommy Hilfiger Collection brodată pe piept.
Tommy Hilfiger Collection face parte din campania Classics Reborn Primăvară 2023, care prezintă clasicele modelele prep reinventate. Stilul caracteristic al brandului prinde astfel din nou viață prin intermediul expresiei de sine a noii generații.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
UNDE: Marele Premiu al Bahrainului
CÂND: 2 martie 2023
ASSETS: Puteți downloada imaginile aici
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.