Guinness aduce experiența autentică irlandeză în România de St. Patrick’s Day. Guinness, berea emblematică irlandeză, dă startul festivităților tradiționale de St. Patrick’s Day din acest an și continuă să transpună atmosfera legendară de sărbătoare a Irlandei în peste 200 de țări, inclusiv în România. O serie de activări și evenimente speciale vor anima capitala și alte orașe din țară în perioada 14-17 martie, oferind în aceste zile un mix de experiențe fascinante, pline de culoare, magnetism și savoare.
Guinness îi invită pe toți cei care iubesc berea de calitate și distracția să se alăture fenomenului global al sărbătorii naționale a Irlandei și să se bucure de festivitățile stradale și de activările din pub-uri, organizate în spirit irlandez. În plus, Guinness a lansat o promoție în magazine, ce aduce șansa de a câștiga o experiență autentică într-un Irish Pub.
„În fiecare an, campania locală Guinness pe care o organizăm cu ocazia St. Patrick’s Day este dedicată pasionaților de bere, distracție și ocazii de consum premium. Ce ne propunem este să consolidăm legătura autentică a consumatorilor români cu spiritul irlandez al ospitalității și veseliei, prin experiențe inedite și nonconformiste. În plus, anul acesta am lansat o campanie cu premii menite să aducă legenda irlandeză și pint-urile perfecte mai aproape de iubitorii de Guinness și să atragă noi consumatori ai acestui brand”, spune Loredana Stoica, Senior Brand Manager Guinness.
Campania „Câștigă cu Guinness în stil irlandez”, desfășurată pe parcursul lunii martie, vine cu noroc, printr-un mecanism simplu – fiecare două doze de bere cumpărate din magazinele partenere Mega Image și Carrefour pot aduce participanților 60 de premii constând în vouchere de consumație de 500 de lei. Acestea vor putea fi folosite pentru experiențe memorabile în Irish Pub-uri din București, Cluj, Brașov și Iași.
Locațiile partenere din toată țara vor sărbători St. Patrick’s Day în perioada 14 – 17 martie prin muzică, dans și momente artistice menite să creeze oportunități de conexiune între oameni uniți de preferințe comune. Guinness, ambasador al spiritului irlandez, joacă un rol central în aceste zile, oferind oaspeților o bere de calitate superioară, ce completează perfect spiritul vesel și tradițiile St. Patrick’s Day.
St. Patrick’s Day, sărbătoarea națională a Irlandei, s-a transformat într-un festival global al culturii irlandeze, celebrat în mod tradițional în toate marile orașe ale lumii, prin parade și spectacole stradale, purtarea hainelor verzi și simboluri precum trifoiul, ce aduc laolaltă iubitorii de bere și de experiențe premium.
Despre Guinness
În 1759, Arthur Guinness a fondat o poveste de success, iar de atunci și până astăzi, Guinness s-a dedicat producerii berii de cea mai înaltă calitate, combinând tradiția cu inovația. Cu o atenție deosebită pentru detalii, procesul de fabricație include 251 de verificări și tehnologii, precum celebrele widget-uri pe bază de azot, oferind o textură distinctă a berii și o experiență autentică de consum. Guinness este prezentă pe piața din România în portofoliul Tuborg România încă din 1996 și continuă să bucure inimile consumatorilor, făcând parte din segmentul de piață al berilor premium.
Despre Tuborg România (URBB)
Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, din portofoliu fac parte mărcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, 1664 Blanc, Bucur, cidrul Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.