Jeremy Allen White a purtat Calvin Klein la Globurile de Aur 2024 – Calvin Klein anunță că în seara de 7 ianuarie 2024 Jeremy Allen White a purtat Calvin Klein pentru cea de-a 81-a ediție a premiilor Globul de Aur de la Beverly Hilton din Beverly Hills, California.
Jeremy a purtat un smoking negru personalizat Calvin Klein, compus dintr-un sacou de lână cu două rânduri de nasturi, cu rever gros-grain din satin și pantaloni cu talie înaltă, asortați cu o cămașă transparentă din voal de mătase.
Jeremy fost nominalizat și a câștigat premiul Globul de Aur pentru cea mai bună interpretare a unui actor masculin într-un serial de televiziune – muzical sau comedie pentru interpretarea sa din „The Bear” și, cel mai recent, a făcut parte din campania Primăvara 2024 Calvin Klein.
CREDIT EDITORIAL:
Calvin Klein
CREDIT DE IMAGINE:
Amy Sussman și Kevin Mazur, Getty Images
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.