JISOO, ÎN PRIM-PLAN PURTÂND ȚINUTA PERSONALIZATĂ TOMMY HILFIGER ÎN CADRUL TURNEULUI MONDIAL „DEADLINE” AL GRUPULUI BLACKPINK
CE:Tommy Hilfiger anunță că vedeta internațională și ambasadoare a brandului, JISOO, a purtat o ținută personalizată TOMMY HILFIGER în timpul spectacolului ce face parte din turneul „Deadline” al grupului BLACKPINK, în Citi Field, New York City în zilele de 26 și 27 iulie 2025. În calitate de colaboratoare pe termen lung și imagine a campaniei TOMMY HILFIGER pentru primăvara 2025, emblema stilistică JISOO continuă să definească evoluția rafinată a stilului feminin al brandului, îmbinând stilul american clasic cu rafinamentul său sofisticat.
Pe 26 iulie, JISOO a purtat o creație personalizată TOMMY HILFIGER, compusă dintr-un body în stil bustieră, cu o construcție complexă, care reinterpretează modelul preppy în culorile caracteristice roșu, alb și albastru. Confecționat din satin și împodobit manual cu cristale care urmau motivul cu o luminozitate subtilă, look-ul a surprins un echilibru între structură și delicatețe. Fidel moștenirii americane preppy a lui Tommy Hilfiger, designul a fost îmbunătățit cu măiestrie la nivel de couture și adus la viață prin încrederea discretă și prezența atemporală a lui JISOO.
Pe 27 Iulie, JISOO a revenit pe scenă într-o altă ținută personalizată TOMMY HILFIGER constând într-o rochie-cămașă albastră cu alb Ithaca din șifon de mătase opac, împodobită cu paiete și cristale aplicate manual — o interpretare rafinată a cămășii clasice preppy TOMMY HILFIGER. Confecționată cu talie strânsă și fustă maxi asimetrică înfășurată, care se prelungește într-o coadă spectaculoasă, ținuta creează o siluetă modernă și impresionantă.
Îmbinând o prezență puternică cu o atitudine imperturbabilă, JISOO a dat tonul unei noi ere stilistice pentru colecția de îmbrăcăminte pentru femei TOMMY HILFIGER în martie 2025, marcând o evoluție constantă a relației sale cu brandul care continuă să se dezvolte. Ea a revenit pentru a treia campanie TOMMY HILFIGER, după ce s-a alăturat familiei Tommy în calitate de ambasadoare a brandului în toamna anului 2024 și a fost vedeta Anului Nou Lunar în același an.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger @TommyHilfiger și @Sooyaaa__.
UNDE: Citi Field, New York City, Statele Unite ale Americii
CÂND: 26-27 iulie 2025
LINK CĂTRE IMAGINI
IMAGE CREDITS: YG Entertainment, BLISSOO
###
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.