PRIMARK A DESCHIS PRIMUL MAGAZIN ÎN CLUJ-NAPOCA, ÎN CENTRUL COMERCIAL VIVO!
- Retailerul de modă a inaugurat cel de-al patrulea magazin din România în urma unei investiții de 11 milioane de euro
- Primul magazin Primark din regiunea de nord-vest a țării
- Peste 130 de locuri de muncă la nivel local
Primark, retailerul internațional de modă, a deschis astăzi primul magazin din regiunea de nord-vest a țării, în centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 11 milioane euro.
Având o suprafață de vânzare de 3.700 mp, desfășurată pe două niveluri, noul magazin oferă clienților din Transilvania experiența de cumpărături pentru care Primark este recunoscut în întreaga lume. Odată cu această deschidere, au fost create peste 130 de locuri de muncă noi, la nivel local.
Acesta este cel de-al patrulea magazin Primark din România, alăturându-se locațiilor deja existente din București, AFI Cotroceni și ParkLake, și Timișoara, Iulius Town. Ca parte a strategiei de extindere, Primark a anunțat alte două noi magazine ce urmează a fi deschise în 2026 la Electroputere Mall, Craiova și Palas, Iași.
Deschis în plin sezon „back-to-school”, Primark VIVO! Cluj-Napoca oferă oferă clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă – toate la prețuri accesibile. Primark rămâne dedicat să pună la dispoziția clienților produse mai sustenabile la prețuri accesibile. În prezent, 66% dintre articolele de îmbrăcăminte Primark sunt realizate din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, iar până în 2030 procentul va fi de 100%.
Bogdan Pivariu, primarul comunei Florești, a declarat: „Salutăm deschiderea primului magazin Primark în județul Cluj, un reper care consolidează poziția regiunii noastre ca un centru dinamic de retail și afaceri. Această investiție aduce noi locuri de muncă, mai multe opțiuni de cumpărături pentru comunitatea noastră și demonstrează atractivitatea tot mai mare a Clujului pentru brandurile internaționale.”
Maciej Podwojski, director de vânzări pentru Europa Centrală și de Est în cadrul Primark, a declarat: “Suntem încântați să deschidem noul nostru magazin și să le urăm bun venit clienților din Cluj-Napoca în noul nostru magazin Primark VIVO!. Știm că mulți dintre ei au călătorit până la București sau chiar în străinătate pentru a face cumpărături la noi, iar acum ne bucurăm să aducem Primark mai aproape de comunitatea lor. Le mulțumesc colegilor mei care au depus eforturi remarcabile pentru această deschidere, pentru a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături.”
Fulga Dinu, Country Manager CPI România, a adăugat: “Deschiderea Primark la VIVO! Cluj-Napoca este un moment mult așteptat de clienții noștri și reprezintă un plus semnificativ pentru mixul nostru de chiriași. Această lansare confirmă strategia noastră de a reîmprospăta și diversifica constant oferta noastra de retail, astfel încât comunitatea locală să găsească tot ceea ce are nevoie, zi de zi, sub un singur acoperiș. Continuăm să transformăm VIVO! Cluj-Napoca în acord cu așteptările în continuă schimbare ale clienților și să consolidăm poziția sa ca destinație preferată de shopping din regiune.”
Odată cu această deschidere, Primark VIVO! Cluj-Napoca devine cel de-al 471-lea magazin al retailerului, la nivel global.
Până la sfârșitul anului 2026, compania își propune să dețină peste 20 de magazine în șase piețe diferite din Europa Centrală și de Est.
Pentru mai multe informații sau pentru a descoperi cele mai noi colecții Primark și disponibilitatea produselor în magazine, vizitați https://www.primark.com/ro-ro.
***
Despre Primark
Primark este un retailer internațional de modă, cu peste 80.000 de angajați în 17 țări din Europa și SUA. Fondat în Irlanda, în 1969, sub brandul Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru toată lumea, de la articole esențiale de zi cu zi, de calitate, până la piese vestimentare pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Cu accent pe crearea unor experiențe de cumpărături deosebite, Primark deține peste 460 de magazine la nivel global și continuă să se extindă.
Primark își propune să facă moda mai sustenabilă și accesibilă pentru toți, prin intermediul strategiei Primark Cares – un program multianual care se concentrează pe prelungirea duratei de viață a hainelor, protejarea planetei și sprijinirea comunităților implicate în procesul de producție. În acest sens, Primark a anunțat nouă angajamente pe care își propune să le atingă până în 2030. Printre acestea se numără realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de carbon pe lanțul valoric și susținerea unui salariu decent pentru muncitorii din lanțul său de aprovizionare. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares.